vrijdag 9 mei 2014

Lookbook: summer is comming

Als ik op lookbook kijk zie ik genoeg leuke outfits. En echt super veel leuke kledingstukken, die ik zelf best in mijn kast zou hebben willen hangen. In het artikel van vandaag ga ik een aantal leuke outfits van lookbook met jullie delen. 

Ik vind witte shirtjes op de een of andere manier de laatste tijd echt heel erg leuk. En als een top dan nog een leuk extratje heeft is het helemaal af. Ik vind de short bij deze outfit ook echt heel erg leuk. Deze outfit zou ik zeker zelf ook dragen. Alleen zou ik er denk ik vans of allstars onder aan doen, ook al vind ik de schoenen die zij aan heeft ook wel erg leuk.
Zoals ik al zei heb ik het de laatste tijd best wel op wit. Verder vind ik jurkjes en rokjes ineens echt heel erg leuk. En dan heb je ook nog eens deze leuke waterfall dress en wit!! Als ik deze jurk in een winkel tegen zou komen zou ik hem zeker even passen om te kijken hoe die staat! Alhoewel een witte jurk me wel vrijwel meteen aan een bruiloft moet denken. Als ik ooit ga trouwen wil ik zeker een witte jurk.
Deze outfit vind ik echt heel erg schattig omdat alles precies bij elkaar lijkt te passen. Die super schattige polka dot skirt met die riem met dat hartje. En dan het hartje weer terug te laten komen in de tas. En dan ook nog die enorm goede kleurencombinatie!
Deze outfit vind ik eigenlijk ook echt heel tof. Het is namelijk niet iets wat ik zelf uit zou kiezen om aan te doen. Maar bij haar staat het echt heel erg goed. Ik vind die armbandjes dan ook echt héél erg leuk.
Deze outfit is eigenlijk lekker simpel. Een wit shirtje met een high wasted broek en een zwarte jas/vestje en je hebt aan wat het meisje op de foto's aan heeft. Niet teveel gekke dingen, gewoon back to basic.
Deze outfit vind ik echt heel erg leuk door alle verschillende kleuren blauw, die hier ontzettend leuk zijn gecombineerd. Geen kleur is precies hetzelfde en juist daarom kan dit zo goed bij elkaar. Een bruine tas staat hier inderdaad erg leuk bij!
Deze outfit is vooral heel lief. En dat komt duidelijk door de kleuren. Want wat ze aanheeft is over het algemeen erg netjes Als je een grijs shirt over een blauwe broek aan doet ziet dat er een beetje saai uit. Maar als je dan zo'n ontzettend leuk jasje erbij aan trekt, maakt dat de outfit helemaal af.
Dit jurkje vind ik echt ontzettend leuk. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ze geen schoenen aan heeft. Aangezien ik het bij jurkjes juist altijd wel lastig vind welke schoenen ik aan moet, dus daar heb je niet echt wat aan bij deze foto's.
Deze outfit vind ik écht heel erg leuk. Zelf zou ik zoiets denk ik niet dragen, maar het staat echt heel netjes en tegelijkertijd ook een beetje speels. Ik vind het shirtje wat ze aan heeft heel mooi en die ketting staat er heel erg goed bij.
Dan als laatste een wit shirt, blauw rokje en blauwe allstars. Deze outfit koos ik eigenlijk niet voor het witte shirt, maar voor de allstars en het rokje. Ik vind het rokje echt extreem leuk namelijk!

Liefs,
Marielle

There are so many people out there who will tell you that you can't what you've got to do is turn your back and say "watch me".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten