vrijdag 5 april 2013

In de paskamer bij H&M: tops

Heei meiden!

Ik keek laatst eens in de paskamer op h&m en ik bedacht me hoe ontzettend veel leuke tops er eigenlijk zijn! Ik heb sinds ongeveer een maand denk ik echt een enorme liefde voor leuk en lekker zittende kleren. Ik voel me echt super als ik mijn favoriete kleren aan heb. En ik heb nogal veel favorieten in mijn kledingkast en daar ga ik jullie zo snel mogelijk mee confronteren! Maar niet vandaag want nu heb ik de 5 leukste tops van de h&m!
De lente staat voor de deur! De temperaturen gaan langzaamaan steeds meer omhoog en dat is maar goed ook want de meeste mensen zijn inmiddels wel weer toe aan de zomer! Laten we snel beginnen om naar het eerste topje te gaan kijken. De broek en schoenen zullen niet (veel) van elkaar verschillen!


topje €9,95 broek €29,95 schoenen €9,95
Ik vind het topje echt super leuk. Ik denk dat het vooral komt door de super leuke kleuren combinaties!
topje €9,95 broek €29,95 schoenen €9,95
Deze vind ik ook echt heel leuk! Hij is stoer maar toch heel leuk doordat het wel een beetje matte kleuren zijn (tenminste zo lijkt het op de foto). Ook heeft Teske deze aan in één van haar filmpjes. Ik vind hem echt heel leuk!

topje €9,95 broek €29,95 schoenen €9,95
Volgens mij is dit shirt in het echt of heel leuk of echt een tegenvaller. Echt een super tof topje voor in de zomer!

topje €9,95 broek €39,95 schoenen €9,95
Ik vind kant echt super leuk maar zelf heb ik geen een topje zoals deze! Ik hoop echt dat ik deze een keertje heb! Zo schattig!


topje €14,95 broek €39,95 schoenen €9,95
Dit vind ik echt een lekkere trui. Tenminste zo ziet hij eruit! Lekker warm! Deze hoop ik een keertje aan mijn garderobe toe te kunnen voegen!

Welke outfit vind jij het leukst?

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten