donderdag 23 mei 2013

Amerika!

Lieve meiden,

Vandaag ga ik het weer eens over iets persoonlijks hebben! Samen met mijn 3 beste vriendinnetjes heb ik namelijk het '10 jaar Amerika plan opgesteld!' In dit artikel ga ik mijn manier van sparen vertellen. En ga ik gewoon wat dingen vertellen over Amerika en wat we willen doen. Ik weet nog niet precies hoe lang we naar Amerika willen. Maar ik weet wel dat het heel wat geld gaat kostten.
Waar gaan we precies heen?
Ik zal denk ik een keer per half jaar vertellen hoe het zit met de Amerika plannen. We willen op dit moment sowieso naar Florida, California, Los Angelos & Hollywood. Ik wil ook heel erg graag naar New York.. Als je het doet moet je het natuurlijk goed doen!

Large

Wat gaat er mee?

  • Make-up
  • kleding
  • Zo min mogelijk!
Ja dat laatste lees je goed. Natuurlijk neem ik genoeg mee (verzorgingsspullen etc.) maar ik neem zo min mogelijk mee. Gezien het feit dat we gaan shoppen... En we weer een keer met de bagage in het vliegtuig moeten...

Hoe ga ik sparen?
Ik heb nog niet heel erg een spaar plan. Maar dat gaat zeker wel komen. Want nu lijkt 10 jaar misschien heel ver weg. Maar ik denk dat het heel snel gaat. En ik denk dat er op het laatste moment stress komt, maar dat zie ik dan wel weer. Ik ga nu genieten van het vooruitplannen. Eerst ga ik voor mijn canon. En zodra ik die heb ga ik beginnen met sparen voor Amerika EN voor mijn studie EN voor mijn rijbewijs etc. etc. etc. Dus ik moet even rijk worden!

Large

To-do list Amerika!
  • Starbucks drinken! 
  • Shoppen! (!!!! Aaaaah shoppen in Amerika!!!)
  • In een hotel slapen. (wat we sowieso gaan doen natuurlijk)
  • Amerikaans snoep eten.
  • Naar het strand!
  • Naar forever 21
  • Naar target
Verder heb ik nog niet zoveel informarie want we weten pas ongeveer een week dat we naar Amerika willen met z'n vieren haha!

Naar welke staar moet ik sowieso naartoe? En welke winkels moet ik zeker bezoeken? En wat moet ik sowieso gaan doen?

Liefs,
Marielle

Fall seven times, stand up eight.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten