zaterdag 15 juni 2013

Maandelijkse kletspraatje // juli 2013


Vandaag is het dan eindelijk zover. De boeken zijn ingeleverd, het schooljaar is afgerond en we gaan iets minder dan 2 maanden aan vakantie tegemoet! Ik houd echt heel erg van de zomer. En ik heb er dan ook echt heel erg naar uitgekeken. Ik ben echt totaal geen winter mens. Ik vind het wel leuk hoor, maar na december mag van mij de lente wel weer beginnen.

En yaay dit wordt weer eens een lange update met ups en downs in 1 artikel. Maar vanaf morgen kunnen jullie weer ´normale´ artikeltjes verwachten!


Deze vakantie is het eigenlijk een beetje anders.. Ik heb helemaal geen zin in de vakantie. Nou helemaal niet is nogal groot gezegd. Ik heb wel zin in de zomervakantie. Maar niet zoals andere mensen zin hebben in zomervakantie. Ik ga mijn klas heel erg missen. Dat weet ik gewoon zeker. Na de vakantie moet ik namelijk 3havo opnieuw doen... Dat jaar gaat waarschijnlijk zo veel langer dan dit jaar... Maar met mijn blog, toneel en heel hard leren voor school heb ik genoeg dagbesteding om een jaar door te komen denk ik.


School
Ik weet nog niet precies hoe het gaat na de zomervakantie als ik weer naar school ga. Ik weet alleen wel dat ik van mezelf een hele prestatie verwacht. En ik wil hier ook echt heel graag aan werken. Zoals jullie hebben kunnen lezen in het artikel: doelen ♥ #2.
Ik wil namelijk gemiddeld een 7 staan voor alles. Of hoger natuurlijk, maar daar gaan we voorlopig nog even niet vanuit. Ik weet dat ik hier iets voor moet gaan doen, maar ik weet ook dat als ik dat doe ik het goed doe.
En ik wil per periode maximaal 5 onvoldoendes halen. Ja jongens, ik besef me nu wat een achterlijk doel dit is en ik het nooit ga halen. Maar ik ga mijn best doen!




Vakantie
Zoals ik net al even noemde is dat ik niet echt zin  heb ik de zomervakantie. Dit komt vooral, omdat ik mijn klas heel erg ga missen. En ik vind het echt heel erg stom dat ik dus weer in een nieuwe klas moet wennen. Ik word er echt gek van. Maar goed, zoals ik al zei ik heb genoeg dagbesteding dus het komt vast goed... Daarbij ga ik dit jaar ook niet weg. En blijf ik dus 7 weken lang thuis. Wel ga ik één midweek kinderen begeleiden tijdens het vakantiespel. Maar hier zullen jullie in de zesde week meer van horen.
Ik ben best een beetje bang dat ik me heel erg ga vervelen deze vakantie. Maar bij nader inzien denk ik het niet echt. Ik ga gewoon heel vaak naar het meer, met vriendinnen afspreken en alvast heel veel vooruit werken voor als de vakantie voorbij is.

Te verwachten deze weken
Vanaf vandaag zal er elke dag weer een artikel te verwachten zijn op 'a touch of Marielle'. Deze week komt onder andere mijn favoriete fashionblogster, random fotografie en mijn favoriete liedjes op het moment aan bod.

Google reader gaat weg. Vergeet me niet te volgen op bloglovin!
En een hele fijne vakantie gewenst ♥ 

Liefs,
Marielle

I'm not giving up... I'm just moving on.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten