dinsdag 30 juli 2013

Shoplog 002: Hoofddorp again


Het is alweer een tijdje geleden, maar aangezien ik echt heel erg blij ben met alles wat ik heb gekocht wou ik toch heel graag nog even al mijn nieuwe kleding laten zien!
Ik ging op 4 juli samen met 3 lieve vriendinnen naar Hoofddorp. De planning was dat ik niet zoveel zou kopen, maar ja.. Ik zag heel veel leuke kleding en ik vond dat ik wel wat nieuwe kleding kon gebruiken.. Lees snel verder om alles te bekijken!




Ik begin eerst even met een paar accessoires die ik heb gekocht. Als eerste deze super schattige strikjes. Ik vind strikjes zoals jullie waarschijnlijk wel weten echt super lief. Dus toen ik deze bij de primark zag hangen kon ik ze echt niet laten liggen hangen.Ze kosten €1,50.


Ik koop wel vaker zo'n grote set oorbellen bij de primark, maar aangezien ik niet zo handig ben met oorbellen.. (ik raak ze meestal kwijt) nam ik maar weer eens een setje mee. Ik vind ze allemaal wel leuk. Allen die rechts onder vind ik het minst leuke. Deze oorbelletjes kosten €3,00.


Dan gaan we meteen over naar de kleding. Ik heb heel veel nieuwe tops gekocht. Niet dat ik geen tops meer had, maar omdat het kan. En omdat ik de tops die ik heb echt heel vaak aan heb... Ik kocht deze top bij New Yorker voor €6,95. Er staat op: 'love never fails'.


Deze super leuke (oranje!) top viel me eigenlijk pas op toen Iris de groene versie ervan pakte. Hij was maar €4,95 en ik vond hem echt super leuk. Ik vind felle kleurtjes ook echt super leuk. Deze top kocht ik bij de New Yorker.

Deze top/shirt vind ik echt heel erg leuk. Mijn zus vindt het helemaal niks. Maar ik vind het wel echt typisch iets voor mij. Ik heb hem gekocht bij de Primark en hij kostte €7,00.


Oké deze top zag ik en ik dacht: omg! Ik vind hem echt geweldig. Als die opdruk er niet op zat vond ik hem waarschijnlijk lang niet zo leuk. Maar het geheel vind ik echt geweldig. Hij komt bij de New Yorker vandaan en hij kostte €12,95.


Deze top vind ik zo lief! Ik was er echt meteen verliefd op. Ik kan niet wachten tot ik hem aan kan naar school... Maar aangezien het nog wel even duurt voordat ik naar school kan trek ik hem gewoon lekker in de vakantie aan ;). ook deze top komt bij de New Yorker vandaan. En hij kostte €6,95.

(sorry voor de vage foto links!)



Dit shirt zag ik en ik moest hem hebben. Ik was echt meteen verliefd. Zelfs mijn zus zei dat ze wel een beetje jaloers was op dit shirt. Nou dat wilt heel wat zeggen. Ook dit shirt komt bij de New Yorker vandaan en kostte €9,95.

Dan als laatste heb ik iets gekocht waarvan ik niet zo goed weet wanneer ik het ga dragen. Namelijk deze skaterskirt. Ik vind hem echt heel erg tof maar ik weet niet zo goed wanneer ik hem aan doe. Want ik ben eigenlijk helemaal niet een rokjes meisje. Ik heb er al wel wat toffe combi's meegemaakt.. Ik zie nog wel. Deze skaterskirt heb ik gekocht bij de H&M en kostte €9,95.

Wat heb jij als laatste gekocht?
Liefs,
Marielle

A dream is a wish your heart makes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten