zaterdag 27 juli 2013

Tan lines tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Namelijk de Tan Lines Tag. Ik heb deze tag overgenomen van pretastic. Ik vond het echt een toffe tag en aangezien ik deze tag niet echt op blogs voorbij heb zien komen leek het me wel een leuke tag.
1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik liever een huis aan het strand hebben. Ik weet niet waarom. Ik denk omdat het wat romantischer is ofzo.

2. Favoriete zomerse haarstyle?
Ik vind het echt heel gaaf als je een waterval ofzo in je haar kan maken. Maar zelf heb ik in de zomer vooral mijn haar gewoon in een paardenstaart. Omdat ik het anders echt veel te warm vind.

3. Word je bruin of verbrand je?
Ik heb het geluk dat ik (meestal!) bruin word. Ik verbrand niet zo snel en daar ben ik echt heel dankbaar voor!

She's thunderstorms. | via Tumblr

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Ja! Afgelopen schooljaar hadden wij projectdagen en toen kon je kiezen tussen verschillende workshops volgen en wij kozen voor henna. Ik kan echt geen kunstwerk maken van henna dus ik had gewoon een infinity teken, maar ik vond het wel echt heel tof!

5. Kampvuur of 's avonds gaan zwemmen?
Pfoe, dit is echt een lastige. Ik denk een kampvuur. Dat geeft een mega gezellige/romantische sfeer. Ik weet niet het lijkt me ook echt heel erg gezellig als je met een groep vrienden om een kampvuur zit.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Ik denk dat als ik ergens heen kon ik naar Amerika zou gaan. Ik vind Amerika echt heel tof en ik kan echt niet wachten tot ik er heen kan!

7. Bikini's, tankini's of badpakken?
Bikini's. Ik heb hier niet echt een rede voor..

colourful | Tumblr

8. Zomerse make-up musthave?
Mascara! Echt het enige wat ik in de zomer echt op heb is mijn mascara. Dat komt denk ik omdat ik niet echt iets speciaals doe in de zomer en omdat het echt warm is buiten en ik dan geen zin heb om een heel kunstwerk op mijn gezicht te maken..

9. Hoe warm was de warmste dag bij jou tot nu toe?
De warmste dag tot nu toe was 29 graden. Maar dat is alleen maar nu ik de tag schrijf (het is vandaag 10 juli...)

10. Doe je aan sporten in de zomer?
Ja, maar niet echt bewust. Ik loop elke dag ongeveer een uur met mijn hondje. En als ik met een vriendin ben die ik al een tijdje niet heb gezien gaan we meestal lopen en kletsen. Dus zo ben ik nog best sportief bezig in de vakantie.

11. Heb je ooit een vakantieliefde gehad?
Ja, twee zelfs. De eerste is inmiddels alweer zo´n vijf jaar geleden. Maar aangezien hij een vriend van mijn broertje was en hij 2 jaar jonger was, had ik niks met hem. Maar ik weet zeker dat hij mij ook wel leuk vond..
En de ander is inmiddels ook alweer drie jaar geleden. Geen gekke dingen denken maar hij en zijn broertje kwamen ´s nachts naar de tent van mij en mijn vriendin en toen hebben we midden in de nacht zitten kletsen. Het was eigenlijk best ´romantisch´. Maar toen hoorde de vader van mijn vriendin ons en toen werden de jongens teruggestuurd.

This is where the magic happens | via Tumblr

12. Nummer 1 dat staat op je bucketlist voor de zomer?
Genieten. Ik heb niet echt een plan om echt iets wilds te gaan doen deze zomer. Volgend jaar wel denk ik. Maar dat komt omdat ik nu niet echt het gevoel heb dat ik vakantie nodig heb.

13. Lang of kort haar in de zomer?
Lang, ik vind lang haar gewoon wel mooi. Ja ik weet niet. Ik ben gewoon wel blij met de lengte van mijn haar op dit moment. Ik vind het wel gewoon oké.

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?
Ja, ik draag altijd mascara. Maar ik heb verder niks op als ik ga zwemmen.

15. Vervelendste zomerherinnering?
Dat ik mijn polsen had gebroken. Gelukkig gebeurde het wel aan het einde van de vakantie. Maar toch was het stom.

Wat is jou vervelendste zomerherinnering? 

Liefs,
Marielle

Take a deep breath and let it go. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten