donderdag 7 november 2013

Dylan O'Brien


Het is eigenlijk niet echt een 'nieuwe' liefde. Het is eigenlijk ook geen liefde. Een tijdje geleden zag ik een film The first time en ik kwam tot de conclusie dat de jongen die de hoofdrol speelde, wel echt een knap persoon was. En toen besloot ik dat ik zijn knapheid met jullie moest delen. Ik weet het, ik wou mijn blog wat profecioneler maken, maar dat doe ik wel als ik mijn canon heb.
Natuurlijk: smaken  verschillen. Dus misschien vind jij hem wel helemaal niet knap (in dat geval sorry).

 Hier speelt hij de rol van Dave in 'The first time' ♥ 

Ik zal ook even wat algemene informatie over Dylan geven. Hij is geboren op 26 augustus in 1991, wat wil zeggen dat hij nu dus 22 is. dat is maar 7 jaar verschil, dat kan best.. ;) Hij is pas vanaf 2011 'actief' bekend. Hij heeft een rol gehad in de serie New Girl en in Teen wolf. Ook speelt hij in een aantal films: High Road, The Maze Runner en zoals ik al zei in The First Time. Ik denk dat hij in heel veel films gaat spelen die in de komende jaren uitkomen.



Wat vind jij van Dylan O'Brien? 

Liefs,
Marielle

It's okay, not to be okay.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten