zondag 5 januari 2014

Keri smith boeken

Zoals ik al heb vertelt in het maandelijkse kletspraatje van december, heb ik met de familie van mijn vriend lootjes getrokken. Ik had echt geen idee wat ik moet vragen, want ik kon op de een of andere manier niks bedenken. Terwijl ik normaal zo 5 dingen zou kunnen noemen die ik wil hebben... Uiteindelijk bedacht ik dat ik al heel lang een wreck this journal wou hebben. Verder had ik niks op mijn lijstje gezet, omdat mijn laptop vast liep toen ik het lijstje in wou vullen. Mijn vriendje had mij getrokken en ik denk dat hij dacht wat moet ik hier nou mee... Maar uiteindelijk kwam het blijkbaar toch goed, want hij heeft twee super leuke "boeken" voor me gekocht! Lees snel verder voor een kijkje in de boeken.

 Ik denk dat het meest bekende boek die Keri Smith heeft gemaakt, toch echt haar boek Wreck this journal is. En dat kan ik me goed voorstellen omdat het echt een super leuk idee is. Om een boek gewoon te slopen in feite... Ik weet niet waarom mensen daar geld voor willen betalen eigenlijk... Maar het idee is best leuk! En ik ben echt blij dat ik het boek nu ook heb!

  Ik weet eigenlijk niet wanneer ik echt iets met het boek kan gaan doen... Aangezien ik in feite helemaal geen tijd heb. Maar ik heb wel besloten dat ik er een artikel over ga maken als ik een keer een creatieve dag heb waarin ik mijn boek ga slopen☻.

 Een minder bekend boek van Keri Smith is How to be an explorer of the world. Dit boek is eigenlijk ook heel erg leuk en laat eigenlijk een beetje zien dat het leven best tof is eigenlijk. Zoals het ook al vermeld staat op de kaft, is dit boek een beetje een draagbaar museum waar je zelf de museum stukken een beetje kunt kiezen.

 Als je deze boeken super leuk lijken zou ik zeggen ren naar de boekwinkel om het boek te halen! Je kunt ook op de site kijken: www.kerismith.com. Ik vind de site persoonlijk echt heel erg leuk vormgegeven. Het past helemaal bij zijn soort boeken. Zelfs als je niet van lezen houd zijn zijn boeken erg leuk!

Heb jij een van de boeken van Keri Smith? Of wil je er wel graag een?

Liefs,
Marielle
Be thankful for what you have. You have no idea how many people would love to have what you've got.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten