dinsdag 11 februari 2014

Obessies week 7

Ik geef het toe, ik raak snel en makkelijk geobsedeerd door dingen/eten/mensen. Maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben. In het nieuwe (vaste!) artikel van vandaag ga ik mijn obsessies van de afgelopen tijd met jullie delen. Mijn vriend zei tegen mij dat ik makkelijk verslaafd raak aan dingen, BAM inspiratie voor een artikel! Lees snel verder voor 3 van mijn obsessies!

Lied

Ik vind John Doe van B.o.B. en Priscilla zó mooi! Ik luister het liedje echt een beetje te vaak. Want dat wil zeggen dat ik hem waarschijnlijk over een week of twee niet meer aan kan horen, maar ik vind hem zo mooi! Die stem van Priscilla! WAUW!

Serie

Ik ben zoals jullie misschien al wel weten verslaafd aan Pretty Little Liars. Maar laatst is er een nieuwe serie bijgekomen. Hij is al een tijdje uit en er zijn vier seizoenen van. De serie waar ik het over heb is prison break. Het is een spannende maar super leuke serie die gaat over Lincoln en Michael. Lincoln krijgt executie voor de moord op de broer van de president, zelf beweerd hij het niet gedaan te hebben. Zijn broer Michael geloofd hem en bedenkt een plan om eerst zelf ook in de gevangenis te komen om vervolgens samen uit te breken. Dit is natuurlijk nogal een werk, maar de serie is super gaaf in elkaar gezet. Ik ga nu beginnen aan seizoen 2. Maar dit is de trailer van seizoen 1: 

Food

Lolly's.. Ik mag namelijk twee weken lang geen chocola eten (later komt hier nog een artikel over online) dus moest ik iets anders bedenken. Aangezien het enige wat wij hier hebben liggen lolly's zijn, is dat dus mijn verslaving kwa zoet eten. Maar wat ik ook veel heb gegeten de afgelopen tijd is geroosterd brood met jam!

Bloggen

En als laatste mijn grootste obsessie (oké nee er zijn grotere obsessies die ik heb) bloggen. Een tijdje was het helemaal weg en kwam er geen één artikel online. Maar de laatste tijd ben ik weer keihard bezig om elke dag een artikel te maken. En ik moet zeggen dat het me tot nu toe goed afgaat. Ik heb niet de dag van tevoren stress voor het artikel van de dag erna, want die staat al lang in de planning. Bloggen is zeker een obsessie...

Dit was het artikel voor nu. Waarschijnlijk zal dit artikel één keer in de 3-6 weken terug komen, met elke keer verschillende onderwerpen etc.

Liefs,
Marielle

Don't let someone dim your light, just because it's shining in their 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten