donderdag 27 februari 2014

Plog 21-02-2014

Vandaag heb ik een plog voor jullie! De meeste van jullie zullen onderhand wel weten wat een plog is aangezien het onderhand op zo'n beetje elke blog wel te zien is. Maar aangezien er vast ook mensen zijn die geen idee hebben wat een plog is: een plog staat voor photolog. Oftewel een dagje uit jou leven vastgelegd op foto's. Aangezien ik als blogger niet achter wou blijven op de trend besloot ik ook maar eens een 'plog' te maken!
Alvast excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit van de meeste foto's...
Zoals jullie op de allereerste foto al gezien kunnen hebben werd ik enorm vroeg wakker voor een vakantiedag! Ik werd niet alleen vroeg wakker, maar ik werd ook nog eens enorm vrolijk wakker! Ik sprong uit mijn bed en ik ging meteen lekker douchen en eten.
 Terwijl ik aan het eten was, keek ik een film. Namelijk the notebook. Wat een mooie film is het! Meer hierover in de moviechallengeupdate die op 4 maart online komt.
 Ook lakte ik mijn nagels. En wat komt de kleur stom over op de foto zeg! :(
 Daarna mis ik een stukje foto's dus ik zal het maar even gewoon vertellen: Eerst was ik met een lief vriendinnetje en daarna ging ik naar mijn lieve vriend die weer terug was uit Engeland. Ik was de tijd een beetje vergeten en toen moest ik héél snel fietsen en kwam ik te laat voor het eten.
Sinds een tijdje weer chocolademousse gegeten! ♥
 Foto op instagram zetten :) @mariellegaalswijk
 Daarna heb ik nog even lekker geblogd...
Thee gedronken en een pagina uit mijn wreck this journal af gemaakt.
Daarna ben ik lekker naar mijn bedje gegaan, waar ik tot half 1 met mensen heb geappt en daarna ben ik lekker gaan slapen.
Liefs,
Marielle
If you expect the world to be fair with you because you are fair, you are fooling yourself. That's like expecting the lion not to eat you, because you didn't 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten