woensdag 19 maart 2014

Happy moments

In het artikel van vandaag heb ik weer allemaal dingen op een rijtje gezet waar ik echt heel blij van word. Ik ben zo'n persoon die best wel kan genieten van alle kleine dingetjes en vandaag is het tijd dat ik die kleine dingetjes weer eens met jullie deel!
♥ Als het avond word en de lichtjes aan gaan ♥
♥ Een kind zien glimlachen.
♥ Het idee dat de zomer eraan komt!
♥ Als je een liedje na een hele lange tijd weer eens hoort.
♥ Als ik heel netjes hebt geschreven.
♥ Naar het album van Lea Michele (louder) luisteren.
♥ Het besef dat ik al ruim een half jaar met mijn lieve vriendje heb.
♥ Als je kamer helemaal is opgeruimd en schoon gemaakt.
♥ Keihard meezingen met muziek, als toch niemand het kan horen.
♥ Als er onverwachts een lesuur uitvalt.
♥ Als de lucht heel mooi is.
♥ Nieuwe kleren kopen.
♥ Het moment dat je loon gestort word!
♥ Plaatjes op weheartit kijken.
♥ Zwemmen.
♥ Spontane dingen doen met mensen waarvan ik houd!
♥ Als ik gelijk heb. Haha, ik heb het ook niet zo heel vaak dus ik word er echt blij van als ik gelijk heb.
♥ In een auto zitten.
♥ Chocola!
♥ Als mijn haar zonder al te veel moeite leuk zit.

Liefs,
Marielle

Don't be afraid to sit in the front row of your life.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten