donderdag 10 april 2014

Tumblr-reeks #1: just girly things

In de zomervakantie, voor ik mijn oude artikels had verplaatst kwam er eens in de twee weken een tumblr artikel online. Met verschillende typische dingetjes. Zoals "the boys who" "before I die" en "just girly things". Dit zijn eigenlijk tags (de bekendste is de before I die), maar ik vond ze zo leuk dat ik er een serie van wou maken op mijn blog. Ik had even geen inspiratie meer om over te schrijven dus ik besloot door mijn oude artikels heen te gaan, toen ik dit weer tegen kwam. Ik besloot het weer als een vast artikel op ATOM te plaatsen. Dus hier is deel 1 van de tumblr reeks, met als thema just girly things.
Ik denk dat ieder mens wel houd van knuffels, het geeft gewoon een heel fijn gevoel als iemand je knuffelt. Verder houd ik echt heel erg van het strand en daar kom ik dan ook echt heel erg graag. En ik hou echt van foto's maken en dat is dan ook iets wat ik regelmatig doe! 

In de collage hier boven zie je vooral dat ik graag wil reizen. Ik ben niet verder dan Duitsland geweest, maar ik zou heel graag meer van de wereld willen gaan zien. En dat is ook zeker wat ik van plan ben om te gaan doen!

Ik ben ook wel een meisje die zich graag onderscheid van de rest. En ik weet niet zo goed waar dat vandaan komt, want ik was nooit echt een opvallend meisje. Nog steeds zal ik niet van mezelf zeggen dat ik opval of anders ben, maar ik ben zeker wel mezelf en dat is ook heel belangrijk. Verder zie je in de collage hierboven weer dat ik van het strand houd en ik hou er soms ook echt heel erg van om even lekker alleen te zijn en mijn eigen gangetje te kunnen gaan. Ik heb er echt een hekel aan als andere mensen zich met mij bemoeien. 

Ik denk dat iedereen het wel eens heeft: zo'n dag dat je gewoon echt niet naar school wilt. Deze dagen komen bij mij niet extreem vaak voor, want eigenlijk heb ik het heel erg naar mijn zin op school en over het algemeen gaat de tijd echt heel erg snel. Verder wil ik heel erg graag een instrument leren bespelen, maar ik maak er echt gewoon geen tijd voor... 
Als ik thuis kom en ik niet meer de deur uit hoef, hou ik er echt van om lekker m'n joggingsbroek aan te trekken en gewoon beginnen met leren (voor bijvoorbeeld de toetsweek die bij mij maandag gaat beginnen) of lekker bloggen... Verder ben ik van plan om in de meivakantie weer eens lekker een aantal nieuwe kledingstukken te kopen. Ik word er altijd ontzettend blij van als ik weer eens nieuwe kleren heb!
Liefs,
Marielle
No matter how hard the past, you can 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten