zondag 11 mei 2014

Mijn verjaardagscadeautjes

Inmiddels alweer 6 dagen geleden was ik jarig en werd ik 16! Ik heb het heel erg naar mij zin gehad op mijn verjaardag, maar daar zal ik in mijn maandelijkse kletspraatje zeker meer over vertellen. Op mijn verjaardag ben ik echt enorm verwend. En daarom ook dit artikel! Ik zal jullie uitgebreid alle cadeautjes laten zien! :)
Ik heb 4 cadeaubonnen gehad. 2 Van de etos, 1 van ICI Paris XL en 1 van de H&M. Op de een of andere manier vind ik cadeaubonnen altijd wel leuk. Omdat je dan verplicht bent op bij die ene winkel iets te kopen. En dan heb je op een later tijdstip nog een soort van cadeautje!
Van mijn broertje kreeg ik dat fotolijstje. Hahaha dat is echt zo'n cadeautje waarvan je denk wat moet ik hier nou weer mee. Maar het was heel erg lief, want hij had hem zelf uitgezocht. Net als de kaars. Ik vind die kaars echt heel erg leuk omdat er een leuke tekst op staat en omdat ik gek ben op kaarsen.
Van mijn moeder kreeg ik deze eastpak, waar ik echt heel erg blij mee ben. Ik had namelijk een nieuwe tas nodig, want mijn andere eastpak was stuk gegaan. Mijn moeder wist niet zeker of dit wel de goede kleur was dus ze zei gelijk "je kunt hem nog ruilen hoor!", maar ik vind hem echt heel erg leuk!
Van een vriendinnetje kreeg ik een mok met daarin lekkere chocolaatjes. En zakjes met poeder voor warme chocolademelk. Als er iets is waar ik heel erg van houd om te drinken is dat wel warme chocolademelk. Dus ik was echt heel erg blij dat ik dat had gekregen eigenlijk!
Van een ander vriendinnetje kreeg ik deze armband. Ik vind hem echt heel erg mooi. Alleen is hij helaas wel ietsjes te groot. Ik heb volgens mij nog ergens zo'n elastisch touwtje liggen, dus dan knip ik hem gewoon door en hang het aan een ander bandje, zodat het wel gewoon goed past.
Verder kreeg ik een aantal kaarten met geld en een lief kaartje van mijn vriendje waarop stond dat we het nog maar even erover moesten hebben over wat ik van hem zou krijgen. Haha ik ben ook zo lastig ;). Wat ook wel leuk is, is dat kaartje middenboven. "proost" Oh ja, want ik ben 16! Ik mag nu drinken! Oh, nee toch niet... Er is een nieuwe alcoholwet.
Verder kreeg ik nog deze DVD "voor ik doodga". En ik wou hem echt meteen kijken, maar ik had al aan mijn vriend beloofd dat we hem samen zouden gaan kijken.. Nu hadden we samen geen tijd, dus moest ik nog een hele tijd wachten. Ik ga er zeker een uitgebreide filmreview over schrijven! 
Als allerlaatste kreeg ik van mijn zussen en hun vriendjes een cadeautje die ik pas over een half jaar kan gaan "gebruiken". Ik krijg van hun namelijk mijn eerste proefrijles! Echt heel erg leuk. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in, maar het lijkt me allemaal wel een beetje spannend. Maar ehh gas zit rechts toch? Of was het nou toch links... 
Liefs,
Marielle

Worrying won't stop the bad stuff from happening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten