dinsdag 1 juli 2014

Knappe beroemde mannen

Op de één of andere manier is het artikel over knappe mannen nooit zo'n groot probleem om te schrijven voor me. Een beetje research doen, knappe foto's opzoeken van de meest goddelijke mannen. Niet dat ik nou zo één twee drie een knappe man heb gevonden hoor! Dat kost wel even wat moeite, want ik heb nogal een uitgesproken mening wat mannen betreft. In het artikel van vandaag ga ik het hebben over Zac Efron, een buitenlandse youtuber en zelfs een Nederlander!


Zac Efron

Tja, je groeit ermee op of je doet het niet. Maar de knappe man uit mijn basisschoolcarrière is dan toch echt wel Zac Efron. Want ik bedoel High School Musical was toch echt de eerste film waar ik kennis met hem heb gemaakt. Maar hoe hij er anno 2014 uit ziet! Nou nou, daar kwijlt menig vrouw toch wel bij. 
Meer dan eens heb ik gehoord dat je niet tegen het zonlicht in moet fotograferen. Ten eerste omdat de kwaliteit van de foto dan minder mooi is ofzo en ten tweede omdat het niet goed is voor je lens. Maar als er zo'n man als Zac Efron voor je lens staat is alles geoorloofd wat mij betreft.
Mannen moeten gewoon net dat ene spontane hebben op een foto, of net dat ene leuke dingetje waardoor die leuk is. Maar ik ben er helemaal achter gekomen dat de meeste mannen niet zo leuk zijn op foto's maar alleen op bewegend beeld.
Die ogen, daar kan je letterlijk in verdrinken denk ik. Het lijkt me zeker geen ramp om met hem een romantische scène te moeten spelen!
Normaal doe ik altijd maar 3 foto's van een man, maar jongens toen zag ik deze en ik dacht dit moet er gewoon nog even bij. 

JC Caylen

JC Caylen een bekende YouTuber die onder andere een kanaal deelt met zijn vrienden genaamd Our2Life. Wat ik van JC vind weet ik niet helemaal. Hij is leuk, maar hij is niet mijn type. Misschien komt het doordat hij redelijk hipster is, wat ik bij jongens niet erg aantrekkelijk vind (bij meisjes ook niet, want ik voel me daar hoe dan ook al niet tot aangetrokken). In ieder geval JC:
Laat ik beginnen met de minst aantrekkelijke foto van hem, naar mijn idee. Ik weet niet wat het is dat ik hem wel leuk vind, maar niet echt extreem knap.

 Hier vind ik hem dan wel weer leuker als op die andere foto, maar het is toch niet helemaal waarvan ik zeg puur op uiterlijk (!) daar zou ik dolgraag dingen mee doen.
Maar op bijvoorbeeld deze foto denk ik wel echt nou hij mag er zeker wel wezen! Misschien ligt het gewoon aan al het andere behalve zijn gezicht. Want hij heeft zeker wel een leuk koppie. 

Philip Gransjean

Veel van jullie zullen hem misschien niet (meer) kennen, maar Philip Gransjean deed in 2011 mee aan Secret Story. Een reallife programma waarin 16 bewoners werden opgesloten in een huis en er iedere week iemand naar huis moest. Philip bleef er tot het einde in en ik moet bekennen dat Philip niet alleen een mooi koppie heeft, maar ook echt heel lief is.
Aangezien hij hier wat mij betreft niet heel knap over komt raad ik je aan een paar filmpjes op te zoeken van Secret Story om hem nog wat beter te kunnen bekijken. Zoals hier:

Josh Duhamel

Laatst schreef ik een filmreview over de film save haven. In die film was de hoofdacteur Josh Duhamel. Ik weet niet wat het is maar als je ruim anderhalf uur naar iemands hoofd kijkt wordt die persoon gewoon steeds knapper.
 Josh heeft écht super mooie ogen en hij heeft gewoon een heel ontschuldig gezicht.

Ashton Kutcher

De beste meneer Ashton speelt in een aantal romantische komedies. En wat in dat geval nog al logisch is, is dat ze een acteur kiezen die de meeste vrouwen wel aantrekkelijk vinden en aangezien hij ook nog eens een relatie heeft met Mila Kunis (het droomkoppel)... Ashton heeft onder andere gespeeld in de films a lot like love, what happened in vegas, two and a half man en no strings attached (je weet wel van dat plaatje: you said no flowers).
 Zwart wit foto's van mannen zijn soms zoveel leuker dan kleurfoto's!
 Ik heb gehoord dat vrouwen mannen aantrekkelijker vinden wanneer er een andere vrouw naar kijkt. Op foto's vind ik van wel, maar of ik het in het echt ook vind weet ik nog niet helemaal.

Dan zie je hun hoofden en dan denk je, dat zijn mooie mannen en dan ga je de leeftijd na en dan denk je oh ja... Over ongeveer een maand zal er weer een artikel over andere knappe beroemde mannen online komen!
Liefs,
Marielle

We can not control the wind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten