dinsdag 15 juli 2014

Tag: 15 weird questions

Soms heb ik gewoon zin om een tag in te vullen. Niet per se omdat ik niks beters kan bedenken, maar gewoon omdat ze zo leuk zijn om in te vullen. En omdat je soms echt bij sommige dingen gaat stilstaan. In de tag zul je vragen tegen komen als wat is een rare gewoonte van je?, waar kun je je aan irriteren bij mensen? en wat was je eerste knuffel en wat was zijn bijnaam? Neem de tag gerust over, veel leesplezier!

#1 Wat is de bijnaam die je familie voor je gebruikt?
Mel. Tja als je Melanie ofzo zou heten zou dit een logische afkorting zijn, maar bij Marielle zit dat toch wel een beetje anders. Het begon toen een meisje bij mij in de klas kwam in groep 6 (wat daarna een hele goede vriendin werd). Ze noemde me de hele tijd Mel en toen ik vroeg hoe ze aan die bijnaam kwam, kwam het door mijn beginletter en de letters die dubbel voor kwamen in mijn naam achter elkaar te plakken... Marielle
Op de basisschool noemde iedereen me Mel, tegenwoordig is dat mijn familie een paar vriendinnen die bij me op de basisschool hebben gezeten en de familie van mijn vriend. Omdat mijn vriend een mafkees is en mij voorstelt als Mel bij zijn familie.
Zo.

#2 Wat is een rare gewoonte van je?
Eentje noemen? Dan denk ik toch wel het feit dat ik mijn beschuitjes op de "verkeerde" kant smeer. Ik kan er niet tegen dat iedereen maar de niet rechte kant gebruikt. Wie zegt dat dat hoort? Het slaat echt nergens op.

#3 Heb je rare fobieën?
Nou als bang in het donker onder een rare fobie zou vallen wel, maar ik denk eigenlijk dat dat best normaal is. Het is daarbij ook weer niet zo dat ik heel bang ben. Maar soms vind ik het donker gewoon ineens helemaal niks en dan moet er een lichtje aan.

#4 Wat is een liedje wat je in het geheim super vind en zingt als je alleen bent?
Uhmm... Ik heb volgens mij niet echt een liedje dat ik in het geheim super vind. Omdat ik het niet echt als een geheim hou ofzo.

#5 Waar kan je je aan irriteren bij mensen?
Ik kan me eigenlijk aan super veel dingen irriteren bij mensen:
♥ Als mensen bezig zijn met hun telefoon in een groep of bij de kassa's of dergelijke.
Wanneer mensen niet eerlijk zijn of niet recht door zee.
♥ Als je iets wilt kopen maar er niemand bij de kassa is.
♥ Als ik iets uitleg (naar mijn idee heel duidelijk uitleg), maar het niet wordt begrepen.
♥ Als mensen denken me te kennen en zeggen "oh dat is echt typisch iets voor jou" terwijl dat dan helemaal niet zo is.
Genoeg geklaag over mijn lieve medemens.
Een beetje zelfspot kan geen kwaad. ;)
#6 Wat is een van je rare gewoontes die je doet als je zenuwachtig bent?
Als ik zenuwachtig ben ga ik heel erg kwebbelen en allemaal dingen vertellen (over het algemeen dingen die eigenlijk helemaal niemand boeit). Verder doe ik volgens mij niet echt iets bijzonders als ik zenuwachtig ben.

#7 Aan welke kant van het bed slaap je?
Als ik alleen slaap, slaap ik aan de linkerkant. Maar als ik met mijn vriend slaap lig ik standaard aan de rechterkant. Verder lig ik altijd aan de linkerkant.

#8 Wat was je eerste knuffel en wat was zijn naam?
Mijn eerste knuffel die ik nu nog steeds heb, was de knuffel die ik van mijn oma heb gekregen. En hij is dan ook naar mijn oma vernoemd. Ik heb hem inmiddels 13 jaar. En ik denk dat hij zo'n 10 à 11 jaar bij mij in bed heeft geslapen.

#9 Wat is je favoriete drankje bij starbucks?
Ik moet bekennen dat ik nog niet echt een favoriete drankje bij starbucks heb. Zoals je in het Day Zero Project kan lezen heb ik wel een doel om 10 verschillende drankjes bij starbucks te drinken. Dus misschien heb ik als ik het doel heb gehaald wel een favoriet.
#10 Wat is de (beauty)regel die je aanraad bij andere maar zelf niet uitvoert? 
Eigenlijk heb ik echt geen idee. Ik heb er echt even over gedaan om iets te bedenken, maar ik zou het echt even niet weten.

#11 Welke kant kijk je op als je in de douche staat?
Nou ik zie niet in waarom dit ook maar enigszins boeiend kan zijn voor jullie lieve lezer(essen), maar ik kijk volgens mij gewoon rechtdoor.

#12 Kan je rare dingen met je lichaam?
Niet meer. Vroeger kon ik ik mijn tong laten trillen als ik hem uit mijn mond deed (vreemd met zoenen denk ik, maar ik was nog heel klein dus nooit geprobeerd...). Maar tegenwoordig doet hij het niet meer.

#13 Wat is je lievelingseten wat superslecht voor je is maar wat je graag eet?
CHOCOLA. Als hier geen chocola zou staan, zou ik zeker liegen. Chocola is nou eenmaal niet zo goed voor je, maar lekker dat het is!

#14 Wat is je stopwoordje/zin?
Ik heb gister het stopzinnetje: "zo ben ik" ontdekt. Maar ik heb niet heel veel stopwoordjes verder op het moment.

#15 Wat draag je als je gaat slapen?
Als ik het koud heb heb ik een joggingsbroek aan met een t-shirt. Tegenwoordig specifiek het t-shirt van Sam.

Liefs,
Marielle
Never lose hope, you never know

Geen opmerkingen:

Een reactie posten