vrijdag 8 augustus 2014

Luistertip: It's a mad world - Gary Jules

Alweer een hele tijd geleden heb ik geholpen bij een dansvoorstelling. En toen hoorde ik voor het eerst het nummer mad world van Gary Jules. Ik was eigenlijk meteen verliefd, omdat het een heel rustig lied is maar o zo mooi. Lees het hele artikel om onder andere het nummer te beluisteren.
Ik ben echt al een hele tijd bezig geweest voor dit artikel, maar op de een of andere manier kreeg ik het er maar niet uit. Toen ik op 23 juli (Nationale Rouwdag i.v.m de vliegramp met vlucht MH17) dit lied nog een keer op Q-music hoorde besloot ik dat ik er echt nog een artikel over moest schrijven. Dus hier is hij alsnog, ik moet zeggen dat het een heel klein artikel is geworden. Omdat er bijna geen informatie over het nummer te vinden is.
 Bron
Mad world, voor zover ik het begreep is het nummer van Gary Jules en Michael Andrews. En als je naar de tekst luistert hoor je wel duidelijk dat het een beetje een deprimerend lied is. Want als in de tekst staat "de dromen waarin ik doodga, zijn de best die ik ooit heb gehad". Maar het is zo mooi gezongen..

Wat vind jij van het nummer? 

Liefs,
Marielle
Ever tried. Ever Failed. No matter.
Try again. Fail aigain. Fail better

Geen opmerkingen:

Een reactie posten