vrijdag 3 oktober 2014

Mooiste blogfoto's van de afgelopen tijd

Eens in de zoveel tijd komt er een artikel online met een overzichtje van de mooiste foto's die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt. Vandaag is het zover, op de foto's in dit artikel ben ik echt heel trots en die wil ik daarom nog eens nadrukkelijk aan jullie wil laten zien! In de tekst onder de foto staat waarom ik de foto leuk vind en natuurlijk een link naar het artikel. 

Het artikel bij deze foto staat nog niet online op mijn blog! Dus dit is eigenlijk gewoon alvast een preview. Het artikel zal gaan over mijn nagellak stash. Deze foto vind ik zó goed gelukt. Gewoon omdat de lakjes er echt heel erg uitspringen en de achtergrond er heel goed bij past, maar niet afleid van waar het eigenlijk om gaat. 
Deze foto komt uit het artikel faves 007. Deze foto vind ik eigenlijk gewoon heel leuk, omdat mijn hoesje er heel erg uitspringt. De achtergrond vind ik alleen een beetje jammer, daar had ik wat meer rekening mee moeten houden. Maar opzich vind ik de foto goed gelukt.
Over deze foto heb ik eigenlijk niet heel erg veel te zeggen. Hij komt uit het artikel Swatch: 240 midtown. En ik vind de achtergrond gewoon heel erg leuk, het is namelijk mijn cardigan. Ik word er gewoon heel blij van.
Dit was eigenlijk helemaal geen foto speciaal voor mijn blog, maar ik heb hem zeker wel gebruikt op mijn blog omdat ik hem echt prachtig vind. Het plaatje klopt naar mijn idee echt helemaal. Je ziet het gebouw helemaal erop staan inclusief nog een paar andere gebouwen aan de zijkanten, je ziet toeristen die foto's van elkaar maken en die druk heen en weer lopen op weg naar het volgende monument wat ze gaan bezoeken en rechts in de hoek zie je hekken staan omdat daar gebouwd werd. En dan had ik ook nog het geluk dat de wolken zulke mooie gaten lieten vallen. Deze foto heb je kunnen zien in het artikel maandelijkse kletspraatje // juli 2014.
Deze foto heb ik gebruikt in het artikel Our little peace mission. Hij is gemaakt toen we bezig waren met de kaartjes maken. Ik vind de foto zo leuk, omdat het echt de bende laat zien die we ervan hadden gemaakt. De foto is gemaakt met mijn 50 mm f/1.8. 
En als laatst een 'selfie', eigenlijk vind ik dat deze foto niet helemaal voldoet aan de eisen van een selfie. Hoe dan ook, deze foto vind ik ook echt heel leuk geworden, omdat ik vind dat dit gewoon een hele leuke foto van mezelf vind. Ik word echt blij als ik naar mijn tanden kijk op deze foto. De foto is gebruikt in het artikel Nieuwe liefde: bananenklem. 
Liefs,
Marielle
Not caring what other people think is the best choice you 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten