zondag 19 oktober 2014

OOTD: My favorite

Vandaag wéér een outfitje! Helaas zijn de foto's nog steeds via een spiegel gemaakt, omdat het allemaal nog even niet zo goed lukte. Maar het is een outfit en wel één van mijn favorieten! In het (hele korte) artikel van vandaag zal ik deze met jullie delen. 

Wat ik nu pas zie is dat de foto een beetje bewogen is, maar ik had de andere foto's al verwijderd dus dit is helaas waar we het mee moeten doen voor vandaag.
Het gene wat ik zo leuk vind aan deze outfit is de leuke kleurencombinatie. Het roze vind ik echt heel erg leuk staan met het zwart van mijn jas en de broek past er dan weer leuk bij omdat het ook een pastelkleur is.
Deze leuke armbandjes hebben jullie al eerder voorbij kunnen komen. Namelijk in het artikel over de cadeautjes die ik tijdens het vakantiespel heb gekregen!
• Schoenen: onbekend • broek: primark • shirt: Vero Moda • jas: H&M • ring: lucardi. •

Liefs,
Marielle
One day everything will be okay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten