vrijdag 23 januari 2015

From now on: I will do it myself.

En nou ben ik het zat! Vanaf nu ga ik het zelf proberen. 
Ja, dat deed ik natuurlijk om het even spannend te houden. Namelijk om het volgende: ik en mijn camera zijn al 1 jaar en 2 maanden bij elkaar. EN NOG kies ik voor de automatische stand en ik ben het zat. Ik wil mijn camera eindelijk eens echt leren kennen. Ik neem me al ruim een jaar voor om alles wat ik met mijn camera kan te leren, maar als er dan een foto voor mijn blog gemaakt moet worden kies ik voor het groene knopje met de 'a' van automatisch erop. Niet dat ik er geen mooie foto's mee kan maken, dat zeker niet. Maar ze zijn toch niet helemaal van mijzelf. Ik wil meer leren over de diafragma en de sluitertijd. Allemaal termen die ik al lang en breed ken, maar geen idee heb van wat ze nou eigenlijk precies inhouden.

Nou na dat hele verhaal wil ik dus alleen maar even zeggen dat ik alle foto's op mijn blog vanaf nu 'zelf'ga maken: met de mutual knop. De knop waarmee ik de sluitertijd en diafragma zelf moet instellen.
Natuurlijk kan ik dat niet één twee drie zo even doen en alle instellingen kennen. Daar gaat tijd overheen, héél veel tijd. Maar misschien kan ik dan over een jaar zelfs wel foto's van personen maken zonder dat het een getrut is met de instellingen.

Nu komt er een hele reeks foto's die ik zelf heb gemaakt. Enjoy :).
Dat waren ze dan. Voor nu natuurlijk, want zoals ik net dus al heb aangekondigd gaan er nog een heleboel foto's komen die ik zelf met de hand heb gemaakt. Persoonlijk vind ik de foto's al best goed gelukt. Maar dat mag ook wel, want ik heb er heel erg mijn best op gedaan. Ik hoop dat het wat wordt!

Liefs,
Marielle

The best is yet to come.

Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter 

1 opmerking:

  1. Super erg herkenbaar! ik probeer ook me foto's zelf te maken maar betrap me steeds op het automatische standje .

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen