dinsdag 10 maart 2015

My new best blogfriend.

Lieve lezers en lezeressen van mijn blog,

Vandaag stel ik jullie voor aan mijn nieuwste aanwinst. Ik heb een nieuwe laptop gekocht. Nu weten jullie misschien wel dat ik heel graag een macbook wilde, maar die heb ik niet gekocht. De redenen hiervoor kun je allemaal lezen in dit artikel en ik vertel natuurlijk ook welke laptop ik dan wél heb gekocht! Ik kan in ieder geval alvast zeggen dat ik er erg enthousiast over ben en dat ik tot nu toe totaal geen spijt van mijn aankoop heb. Lees snel verder om dit korte artikeltje af te lezen!
 De laptop die ik heb gekocht is de Lenovo flex 2 - 15. Ik heb hem besteld op bol.com en als je op deze link klikt dan kom je bij de pagina. Ik heb deze laptop inmiddels alweer een tijdje en ik moet zeggen dat hij me erg goed bevalt! Op een paar minpuntjes na is het een hele fijne laptop en ben ik blij dat ik hem heb gekocht!

Ik heb nu al een heleboel plezier gehad aan mijn laptop en ik kan niet wachten om nog veel meer artikels te schrijven met mijn nieuwe aanwinst.
Alles heeft zo zijn plus en minpunten en zo dus ook deze laptop. Vandaar dat ik alles wat mij tot nu toe is opgevallen even voor jullie op een rijtje heb gezet!
+ Hij heeft een touch screen.
+ Het beeldscherm heeft een hoge kwaliteit.
+ Het toetsenbord is héél erg fijn.
+ Het toetsenbord bevat een nummerpad.
+ De laptop bevat windows 8.
- De muis reageert niet altijd even snel.
- De accu is snel leeg (hij gaat ongeveer drie uur mee).

Dit was mijn artikel voor vandaag alweer. Hij was nogal aan de korte kant, maar ik heb verder niks specifieks over mijn mooie laptop te vertellen...

Liefs,
Marielle
Throw kindness around like confetti.
Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten