vrijdag 10 juli 2015

VidFriday: Engeland vlog!

Ondanks het feit dat nog niet alle fotoverslagen van mijn reisje naar Engeland online staan, wil ik wel heel graag alvast de vlog met jullie delen! Die is namelijk toch wel heel anders dan de verslagen zelf. Ik heb hem helaas twee keer moeten maken, omdat hij bij de ene programma niet op kon slaan ofzo. Máár! Hij is er. Zelf vind ik hem heel leuk geworden, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er leuke herinneringen aan heb.
Aangezien ik verder van elke dag een verslag heb geschreven heb ik niet veel meer aan dit artikel toe te voegen! Kijk de video zeker als je binnenkort van plan bent om naar Engeland te gaan. 

Laat zeker even weten wat je van de video vond, niet alleen de goede dingen! Want ik wil heel graag nieuwe dingen leren. Vergeet je niet te abonneren op mijn kanaal? :)

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

1 opmerking:

  1. Haha leuk, ik krijg helemaal zin om weer naar Engeland te gaan. Blijft een leuk land. Je vlogt echt goed, heel natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen