maandag 31 augustus 2015

From where I stand // A U G U S T

Zo, was ik dit artikel bijna helemaal vergeten te schrijven! Sinds vorige maand is het 'from where I stand' artikel een vaste rubriek die de laatste dag van de maand online komt. Hierin schrijf ik wat ik de afgelopen maand zoal heb meegemaakt en wat ik daarvan vond. Zo ben ik de afgelopen maand voor het eerst weer naar school gegaan, deed ik mee aan het vakantiespel, ben ik twee keer een weekendje weg geweest en picknickte ik in een weiland! De vakantie is écht voorbij gevlogen als je het mij vraagt.
Wat ik zoal gedaan heb de afgelopen vier weken... Tja ik moet bekennen dat ik een beetje in mijn fotogeheugen heb moeten kijken om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal heb uitgespookt. Zo 'begon' ik mijn maand met een picknick in een weiland! Volgens mij heb ik hier niks over verteld op mijn blog dus bij deze.
Met twee vriendinnen besloten we dat we wilden gaan picknicken, het enige dilemma was nog waar dat dan zou zijn. Uiteindelijk werd dat het weiland achter Yasmin's huis. Dan bedoel ik er ook echt achter, want er ligt een sloot tussen. Het was écht een dag om nooit meer te vergeten. We moesten namelijk eerst in een bootje roeien naar de overkant (wat al totaal geen succes was), om vervolgens terug te roeien om mijn camera op te halen en toen was het nog de kunst om zelf veilig op het weiland aan te komen. Dat was redelijk gelukt tot ik niet zag dat er een kuil in het gras zat met een heleboel water waar ik dus met een voet instapte. Niet veel later stapte ik ook nog eens in de koeienpoep, dus je kunt je wel voorstellen dat wij een heleboel hebben gelachen.
 Toen we klaar waren met de picknick zijn we nog een stukje wezen roeien in het bootje. Ik heb me helemaal suf gelachen, het was écht een hele gezellige dag. Als je een keertje niks te doen hebt: picknicken in een weiland is een aanrader!
Oh en voor het geval dat je je afvraagt wat ik doe op deze foto: ik trek een blik-hoofd. (voor de oplettende onder ons, dat blauwe in mijn haar is zo'n feest parapluutje!)

Een weekend later had ik een zogenaamd familieweekend. Ik was nog nooit op zoiets geweest dus dat vond ik allemaal best wel spannend even voor de duidelijkheid het was een familieweekend van de familie van mijn vriend. Uiteindelijk werd het echt een heel leuk weekend en heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Ik vond de nachten echter echt verschrikkelijk, omdat ik heel erg last had van heimwee. Dat heb ik normaal eigenlijk nooit dus dat was best wel naar.

Eenmaal weer thuis had ik twee dagen 'tijd' om bij te komen, daarna was het tijd voor een weekendje Utrecht! Hier heb ik nog geen eens twee artikels geleden nog een uitgebreid artikel over geschreven dus ik denk dat het niet nodig is om dat nog een keer uitgebreid te vertellen.

Zoals je wel merkt heb ik dit artikel echt op het allerlaatste moment geschreven, normaal schrijf ik het stukje voor stukje door de maand heen. Dan wordt het een veel leuker geheel... Daarom houd ik het hier bij voor deze maand! Verder had ik namelijk alleen vakantiespel (wat wel écht heel erg leuk was) en mijn eerste lesdag van het jaar. Maar dat was eigenlijk ook niet bijzonder.

Liefs,
Marielle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten