zaterdag 5 september 2015

September goals

Al een tijdje loop ik rond met het idee dat het fijn zou zijn als ik een lijstje had waarop dingen stonden die ik écht wil doen in een maand. Toen ik op de blog van Laura de maandelijkse doelen lijstjes tegen kwam leek het mij een goed idee om dat ook te gaan doen! Ik pakte mijn mooiste notitieboek erbij en begon met het opstellen van een lijst. Dat is trouwens nog een stuk lastiger dan ik had verwacht! Toen ik acht doelen had opgesteld vond ik het wel genoeg, het moet immers nog wel haalbaar zijn. Ik schreef er een toepasselijke quote bij, versierde de pagina met één van mijn nieuwste stickers en toen was het wachten op september. Inmiddels is het zo ver, dus word het tijd om die doelen met jullie te gaan delen!
Op date met Sam
Het eerste doel is voor mij eigenlijk ook meteen het belangrijkste doel. Ik ben namelijk al een hele tijd niet meer écht op date met Sam geweest. Aangezien we bijna 2 jaar (!) hebben, wordt het wel weer eens tijd om eens lekker samen erop uit te gaan. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen. Misschien gaan we wel gewoon lekker samen uit eten of naar de bioscoop. Het maakt mij in ieder geval niet uit als het maar leuk is! 

Iets leuks doen met Nikki & Yasmin
Toen we vorige maand gingen picknicken in een weiland besloten we dat we eigenlijk iedere maand zoiets zouden moeten doen. Vandaar dat het volgende op de planning paint twister spelen is. We wisten vorige maand nog niet wat onze schoolroosters zouden zijn, dus we konden nog niet echt een datum afspreken. Nu we allemaal weer naar school gaan wordt het wel tijd dat we weer wat gaan doen! Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in. 

Mijn kamer 'opgeruimd' houden
Wat voor mij een hele kunst is: het netjes houden van mijn kamer. Op de een of andere manier ben ik daar niet zo goed in. Hoewel ik hou van het gevoel van een opgeruimde kamer vind ik het ook heerlijk als mijn prulletjes allemaal lekker dichtbij zijn. De afgelopen vakantie heb ik echter gemerkt dat ik soms ineens heel gefrustreerd kan worden als mijn kamer niet netjes is en dat is een heel naar gevoel. Vandaar dat ik de komende maand mijn best wil gaan doen om mijn kamer netjes te houden! 

Minimaal 15 artikels op mijn blog plaatsen
Ook dit wordt een behoorlijke uitdaging voor mij. Ik heb het namelijk nu alweer ontzettend druk met school, dus voor bloggen zal niet extreem veel tijd over blijven. Toch wil ik de komende maand minimaal 15 artikels plaatsen zodat ik eindelijk kan beginnen met het maken van een échte blog. Zo voelt mijn blog namelijk helemaal niet op dit moment. 
Celine eindelijk weer eens écht zien
Een tijdje geleden moest ik naar het ziekenhuis om een vriendin op te zoeken. Toevallig kwam ik oud-vriendinnetje Celine weer tegen! Het was zo gek om haar weer eens te zien. Wel heel erg leuk! Maar wel een beetje gek, we hadden elkaar al zo'n 3 jaar niet meer gezien. Later spraken we elkaar op facebook en we besloten dat we elkaar maar weer eens moesten gaan opzoeken. Ik hoop dat dat er deze maand van komt, want mij lijkt het heel erg leuk om mijn vriendschap met Celine weer op te pakken!

Erop uit met mijn camera!
Ik moet me eigenlijk echt diep schamen, inmiddels heb ik mijn camera al bijna twee jaar en ik ben nog steeds niet een hele dag naar buiten gegaan met mijn camera. Echt slecht, want ik vind het juist allemaal zo leuk! Daarom wil ik mezelf deze maand een beetje dwingen om eens echt iets met mijn camera te gaan doen. 

3 Opdrachten uit het grote bucketlist boek doen
Deze maand wil ik ook graag drie opdrachten uit mijn nieuwe bucketlist boek maken. Ik vind het boek namelijk ontzettend leuk en ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te doen. Ik heb nog niet gekeken welke opdrachten ik wil gaan doen, maar daar ga ik binnenkort dan nog eens even goed naar kijken. 

Een goede start maken op school
Last but not least: een goede start maken op school. Inmiddels zit ik namelijk in mijn examenjaar en dat betekend dat alles wat ik doe gevolgen heeft. Ik wil mijn diploma namelijk écht heel graag halen in een keer. Ik zie het niet zitten om nog een jaar op de middelbare te moeten zijn en mijn studie uit te stellen. Een goede start is het halve werk zeggen ze, dus dat word gewoon even knallen!

Wat zijn jou doelen voor de komende maand?

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten