zaterdag 4 januari 2014

Swatch: 610 pompous

Ik zat even te denken ja ik doe dat wel eens ja en toen dacht ik eigenlijk zijn beautybloggers echt raar. Waarom zou je nou weer laten zien welke nagellak je mooi vind? Ja omdat andere mensen die dan ook willen en dan zijn de mensen van dat merk weer blij omdat ze geld krijgen en dan stimuleert dat de economie en feest. Maar eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen die niks met bloggen hebben het een beetje raar vinden allemaal. Maar goed. Vandaag heb ik toch echt een swatch voor jullie, namelijk van het lakje 610 pompous uit de 60 seconds collectie van Rimmel London.


Zoals je hierboven op de foto goed kunt zien zitten er in het lakje een soort zilveren glittertjes. Ik vind het echt een mooi kleurtje, ik weet niet. Ik vind paarse nagellak gewoon wel leuk. Net als rood, maar dat is weer een beetje een te standaard kleurtje eigenlijk.

Hier heb ik één keer gelakt, zonder flits. Op de foto is hij wel wat beter gedekt dan dat hij in het echt was, want eigenlijk dekte dit lakje niet echt na 1 keer.

Hier zie je 1 laagje, met flits aan.
2 laagjes, zonder flits.
2 laagjes met flits. Hier vind ik het lakje wel echt heel erg mooi. Je zou dit lakje heel goed kunnen gebruiken voor een galaxy nail art. Misschien ga ik dat wel een keer proberen als ik ooit de tijd ervoor heb.. Dit lakje valt denk ik wel onder mijn favoriete lakjes. Hij is te koop bij drogisten zoals Kruidvat en Etos voor €4,99.
Heb jij dit lakje? Wat vind je ervan?

Liefs,
Marielle
If life was easy: where would al the adventure be? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten