dinsdag 2 april 2013

Herondekt: ByBeautyBloggers


Heei meiden!

Aangezien ik weet dat zo'n beetje al mijn lezeressen net als mij bloggers zijn leek het me een goed idee om een artikel te wijden aan ByBeautyBloggers. Ik zit al op BBB (de afkorting van ByBeautyBloggers) sinds 30 juli 2012! Ik weet nog heel goed dat ik een artikel las van PaolaKlik hier om ernaartoe te gaan!
Ik ging meteen kijken en wauw ik werd meteen verliefd. Ik ontdekte dat er echt HEEL veel meiden met dezelfde hobby als mij. De hele zomervakantie was ik zo'n beetje elke dag online! Toen de zomercaantie voorbij was ben ik er heel lang niet meer op geweest. Tot begin deze maand...

Toen ik echt weer vol in het bloggers leventje stapte bezocht ik deze site ook weer steeds meer! In dit artikel  zal ik uitleggen wat er allemaal 'te doen' is op BBB.

Als eerste de chatbox. Mijn favoriete onderdeel op BBB. Ik klets de oren van iedereens hoofd af heb ik zo'n idee. En Oh Myyy wat is dit onderdeel verslavend. Ik vind het heel gezellig om steeds meer van iedereen te weten te komen. Zo spreek ik momenteel onder andere Kim en Natiza heel veel.
Iedereen is zo lief voor elkaar. Als je een vraag hebt of iets niet stapt staat iedereen in de rij om je te helpen. Nou ja niet letterlijk natuurlijk maar zo voelt het wel! Je word echt met een warm hart verwelkomt!

Als tweede ga ik nog even een overzicht van de forums laten zien. Ik ga niet heel BBB laten zien aangezien het en veel te veel is en ik weet hoe leuk het is om zelf op onderzoek uit te gaan!

Onder elk forum kun je een ander topic aanmaken als je een vraag over iets heb of dergelijke!

Zie ik jou binnenkort op BBB?

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten