zaterdag 13 april 2013

Nikki: cadeautips

 Heeei allemaal

Ik ben vrolijk, want vanavond hebben we een party!
Er is namelijk weer iemand een jaartje ouder geworden. En daar hoort natuurlijk een leuk cadeautje bij.
Dus ik heb met 2 vriendinnen een super leuk cadeautje gemaakt. Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie vandaan kunnen halen.
Wij hebben namelijk met z'n 3en allemaal catrice, essence en NYC producten gekocht.
Ik zal jullie laten zien wat we allemaal hebben gekocht.


Deze vond ik zo leuk! Misschien ga ik hem zelf ook wel kopen. Hij lijkt ook wel een beetje op het palet van de H&M die ik in mijn wishlist had staan.
De jarige wilde ook graag oogschaduw met aarde tinten dus dit is geloof ik wel perfect


Ook hebben we een leuk oogschaduw duo voor haar. Ook weer met mooie aarde tinten.


Deze hadden we eigenlijk gekocht omdat we niet helemaal wisten wat het was, want er stond eyeliner en kleur of zo iets. Dus dat vonden we een beetje raar want het leek toch echt gewoon grijs. Maar ik geloof dat het ook gewoon grijze eyeliner is



Deze mooie blush stond bij catrice als limeted edition, candy shock. We vonden hem wel erg mooi, dus die ging er ook bij.























Dan nog een 2 mooi lip producten.


 Nog wat voor de nageltjes...

En dan als laatste nog een lekker geurtje. Dit is een nieuwe van essence, eigenlijk ben ik er ook  wel benieuwd naar.

Ik denk dat we voor alles wel wat hebben. Ik hoop dat ze het een beetje leuk vind.

Zou jij dit voor je verjaardag willen hebben?

Liefs,


Nikki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten