zaterdag 25 mei 2013

Mijn naked 2 palette

Hee meiden,


Vandaag heb ik een artikeltje helemaal over mijn naked 2 pallet! Ik ben echt super blij met dit mooie pallet! Ik gebruik hem dan nu ook echt dagelijks. Eerst durfde ik hem niet zo goed te gebruiken maar bij nader inzien vond ik het zonde van het geld om hem te laten verstoffen.



Ten eerste wou ik even zeggen dat ik de zijkant echt heel mooi eruit vind zien. Het ziet er heel erg luxe uit. (dat mag natuurlijk ook wel voor die prijs, maar ze hebben het goed gedaan.)


Als je vervolgens het pallet open doet springen allemaal super mooie aardetinten je tegemoet. Ook die kwast die erbij zit is super fijn. Over het pallet ben ik echt heel erg tevreden en de kleuren zijn echt fantastisch!


Ook heel netjes vind ik, is dat er zo'n beschermlaagje over de spiegel heen zit. Die zit er bij mij trouwens nog steeds op. Ik denk dat ik hem er pas af haal als dat hele pallet versleten is, haha!


Één van de leukste dingen aan oogschaduw vind ik als er namen bij staan. Dan merk je dat ze echt hun best hebben gedaan om een leuke naam per oogschaduw te bedenken!


De kleuren die ik het meest gebruik (tot nu toe) zijn: Bootycall, Tease, Snakebite & Suspect


Zo ziet de achterkant van het hele pakketje eruit (dus dat hoesje waar het pallet en de lipgloss in zit).
Ik ben echt heel erg blij met mijn pallet ♥
Het enige minpuntje wat ik hieraan kan noemen is dat het moeilijk verkrijgbaar is. En dat het echt een prijzig product is.


Heb jij een high-end product? Zo ja, welke? Ik vraag me ook al een tijdje af of het pallet, pallette, palette of pallete is? HELP!


Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten