dinsdag 16 juli 2013

Inspiratie: odernichoderdoch

Vandaag stel ik jullie voor aan een van mijn grote voorbeelden wat fashion betreft. Namelijk Joana, Joana is een Duits meisje met haar eigen blog . Ze is niet alleen één van mijn grote voorbeelden omdat ze echt een hele leuke kledingstyle heeft, maar ook omdat haar foto's echt fantastisch zijn. In dit artikel zullen jullie een overdosis outfits van Joana vinden!


Joana heeft super veel leuke rokken en jurken. Ik ben echt verliefd op haar kleding kast. Zoals je op deze foto al kan zien heeft Joana een hele dure camera (canon eos 5D). En dat is ook duidelijk te zien op de foto's.


Ook deze 'jurk' vind ik zo leuk! En zie je dat horloge dat ze om heeft? Dat maakt het lekker vintage. Echt leuk!



Ik houd echt van deze foto. Je had hem zo op weheartit kunnen vinden denk ik! Die jurk vind ik echt fantastisch. Ik denk alleen dat het mij echt niet zou staan.. Maar toch!


Ik weet niet zo goed wat ik van deze outfit vind. Maar ik vind het wel echt een hele lieve foto. Ze heeft zeker verstand van goede plekken om foto's te maken!


Wat heel erg opvalt als je erop gaat letten is dat Joana op haar foto's heel veel naar beneden kijkt. Dit zorgt voor een lieve en ontschuldige foto.


Deze jurk (?) zou ik echt wel willen hebben. Hij is zo ontzettend lief!


Wat me ook opvalt aan haar foto's is dat haar haar altijd perfect zit. Ze neemt er zowieso wel de tijd voor van te voren als ze foto's gaat maken. Maar toch. Ze weet wel precies wat ze met haar haar kan en maakt daar naar mijn mening goed gebruik van.


Volgens mij houd ze echt van pasteltinten. Ik heb al heel veel outfits van haar voorbij zien komen met pasteltinten.


Zoals je kan zien is deze foto al best oud. Omdat het hier nog winter was. Maar ik vind het wel echt een hele lieve jurk. En die horloge en riem maken het echt helemaal af!

Zoals je denk ik wel heb gemerkt aan mijn commentaar vind ik haar kledingstyle en foto's echt geweldig.. 
Wat vind jij van Joana?

Liefs,
Marielle

Never give up on something you really want. It's difficult to wait, but worse to regret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten