zondag 21 juli 2013

Jongens.

Guys, ik weet niet of jongens iets is voor in de zomer. Ik denk eerder dat ze iets zijn voor in het hele jaar. Ik bedoel we love guys. Ik kan me nog heel goed herinneren dat het me eerst niet echt kon schelen. Natuurlijk wist ik wel het verschil tussen knappe en minder knappe jongens. Maar het kon me nooit wat schelen. Puberteit... Ik weet (nog) niet zo goed wat ik met de 'zomerdingen' artikeltjes wil. Wil ik echt dieper op onderwerpen ingaan of wil ik het laten bij 'inspiratie'. Vandaag wordt het in ieder geval een mix.
Als we aan jongens denken, denken we aan verliefd zijn. Niet iedereen natuurlijk, misschien denk jij als je aan jongens denkt wel gewoon aan je broertje. Maar ik denk als ik aan jongens ook wel een beetje aan verliefd zijn. Iedereen wilt wel de 'perfecte' vriend(in) vinden.
Ik heb geen vriendje en ik vind het ook niet heel erg. Maar toch zou het soms leuker zijn om wel een vriendje te hebben. Als ik al die lieve plaatjes op we heart it ziet dan krijg ik toch wel een beetje kriebels.

Untitled

Als ik een super lieve romantische (komedie) heb gezien, krijg ik ook gewoon meteen de kriebels. In films lijken jongens altijd zo perfect.. Ik bedoel hoe lief en gecompliceerd is het allemaal in films? Die producenten weten precies wat wij, eenzame vrouwen, willen zien in een jongen. En daar maken ze maar al te graag gebruik van. Deze vakantie breng ik veel tijd door met mijn laptop om pretty little liars (!) te kijken en heel veel films, met heel veel knappe jongens.


Als er één liedje is de laatste tijd die mij echt blij maakt is dit liedje. Ik denk dat het vooral komt doordat ik bij dit liedje aan een bepaalde jongen denk en op de één of andere manier word ik er dan echt heel erg blij van. Oké even dieper ingaand op die "jongen": Hij bestaat. Hij is niet mijn vriendje. Hij is knap. Ik ken hem niet heel goed. En verder vertel ik niks over hem, want ja dat is allemaal niet heel erg boeiend voor jullie denk ik zo.

Gezien het feit dat iedereen echt een totaal andere smaak heeft heb ik gewoon wat random bekende mannen op een rijtje gezet. ENJOY!

                                 Zac Afron | via Tumblr
Zac Efron
Twitter / harryismypain: no one ever gave you the right ...

Liam Payne & Harry Styles

                            Untitled

Channing Tatum


                       my dictionary '
Zac Efron
          Harry | via Facebook
Harry Styles
Pinterest
Channing Tatum

Photo by chordyoverstreet • Instagram
Chord Overstreet
 
Deadly Deceptions
Zac Efron

my loves.
Niall Horan & Zayn Malik 
channing tatum | Tumblr
Channing Tatum
Sam Evans | via Tumblr
Chord Overstreet


Heb jij een vriendje of ben je verliefd? Of heb je gewoon een crush op elke knappe jongen die je tegen komt? 

Liefs,
Marielle

If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten