zondag 1 december 2013

Update: tijdnood, canon & la blog ♥



Heey!

Eindelijk is hier dan de lang beloofde update! In dit artikel zal ik verschillende dingen behandelen. Zelf vind ik het echt heel irritant als bloggers niet regelmatig bloggen of heel veel updates doen. En aangezien ik merkte dat ik dat dat ook gebeurde bij mij besloot ik even een onaangekondigde pauze te nemen. Dit kwam mede door mijn vriendje (HUH? Ja hiervoor moet je toch echt het hele artikel lezen) en ja, het excuus van vele bloggers: school...

Tijdnood

Ik besef echt hoe mega cliché dit moet klinken. Ik ben me er echt van bewust! Maar ik kan er niet omheen. Ik heb gewoon heel veel problemen met de tijd. Ik heb echt een mega druk rooster en ik probeer zoveel mogelijk te schuiven maar op de één of andere manier komt er altijd wel een "puzzelstukje" bij waardoor ik nog steeds geen tijd heb om te bloggen. Ik zal even in grote lijnen mijn dagbesteding vertellen:

Maandag Les tot 15:00. Dan ben ik ongeveer thuis om half 4. Dan lees ik meestal of een aantal blogs door, of ik ga aan mijn huiswerk. Dan moet ik om 5 uur eten om vervolgens om half 6 ongeveer naar toneel. Dan ben ik weer thuis om 8 uur ongeveer, waarna ik aan mijn huiswerk ga en ga slapen. 
Dinsdag: Les tot 15:50. Dan ben ik ongeveer kwart over 4 thuis ik fiets niet zo snel. Als ik thuis ben ga ik meestal eerst thee zetten waarna ik mijn huiswerk maak. Daarna ga ik verder met mijn huiswerk en daarna ga ik naar bed. 

Woensdag: Les tot 14:10. Dan ben ik ongeveer half 3 thuis. Ik speel een uurtje met de oppaskindjes die hier dan zijn, waarna ik begin aan mijn huiswerk. Dan ga ik eten en na het eten maak ik mijn huiswerk af en/of ga ik naar mijn vriendje (of hij komt naar mij).

Donderdag: Les tot 15:00. Dan ben ik ongeveer half 4 thuis. Ik ga aan mijn huiswerk (zo braaf ben ik meestal niet maar dit is even globaal ;D). Daarna eet ik en maak ik mijn huiswerk af. 's Avonds is mijn vriendje er weer van 7 tot half 9 ongeveer. Daarna maak ik mijn huiswerk af, en lees ik wat blogs door als ik daarmee klaar ben.

Vrijdag: Les tot 12:50. Daarna heb ik echt een rustige middag meestal, dus ik denk dat de vrijdagmiddag het moment gaat worden waarop ik heel veel ga schrijven voor A touch of Marielle.



Zaterdag: Werken van 08:00 tot 14:00. Daarna ben ik van ongeveer half 3 tot half 5 thuis waarin ik heel soms huiswerk maak en eet. Daarna werk ik van 17:00 tot sluiten bij een een horeca bedrijf. Waardoor mijn werktijden heel erg verschillen per week.

Zondag: Op zondag doe ik meestal zoveel mogelijk huiswerk voor de rest van de week, en de rest van de dag is altijd anders. Tegenwoordig spreek ik of af met vriendinnen of ik zie mijn vriendje. ♥

Vriendje

Sinds 11-09-2013 heb ik gewoon een vriendje! Ja dat meisje die nooit een vriendje ging krijgen, forever alone alles, heeft ineens gewoon een vriendje. Dat is ook goed nieuws voor jou als je de moed had opgegeven, want dat ik een vriend heb wil zeggen dat er voor (bijna) iedereen hoop is. Als jullie meer over hem willen horen/zien/weten, dan moet je dat zeker even in een reactie achter laten! 

CANON EOS 600D

Aaaaaahhh!!! Na enorm lang wachten en sparen heb ik eindelijk een spiegelreflex camera kunnen kopen. Ik ben er echt ontzettend blij mee en het liefst maak ik overal foto's van. Helaas heb ik hier echt geen tijd voor. Daarom ben ik zo blij met mijn blog omdat ik voor mijn blog wel tijd moet maken voor foto's. Voor alle foto's die ik maak heb ik een "foto-blog" gemaakt. Die kun je hier bekijken

La blog

Waarom ik niet gewoon één keer per week een artikel heb geplaatst heeft er alles mee te maken dat ik gewoon graag trots wil zijn op wat ik heb gemaakt en niet dat ik het even snel heb gemaakt in de tussentijd (ook al zal dit in de toekomst nog wel eens voor kunnen komen). Ik ga proberen vanaf vandaag, zo goed mogelijke artikels te plaatsen en zoveel mogelijk aandacht per artikel te besteden! Vanaf vandaag mogen jullie ook zeker weer elke dag een artikel verwachten. Aangezien ik hier echt weer heel erg mijn best voor ga doen.

Waarom zijn al je oude artikels ineens weg? Deze zijn niet weg, maar ze zijn verplaatst naar een andere blog. Deze blog kun je momenteel niet bekijken. Misschien gaat dit in de toekomst nog wel veranderen, of ik zet ze weer over op A touch of Marielle. Maar voor nu wou ik gewoon graag met een 'schone lei' beginnen. Ook heb ik de pagina's 'over mij' 'doelen' 'contact' veranderd, aangezien deze toe waren aan verbeteringen. 

Lay-out

Het is heel goed mogelijk dat je op de een op andere dag een verandering in de lay-out ziet. Dat kan dan heel goed, want ik ben nog lang niet tevreden over de lay-out op het moment. Maar goed, je kunt maar één ding tegelijk. En ik wou gewoon graag weer beginnen met bloggen, waardoor de lay-out iets minder belangrijk werd. 
Ik ben vast van alles vergeten, maar voor nu was dit de update! Sorry dat het zo lang artikel is geworden, maar het was net te weinig om over 2 artikels te verdelen... 
Heb je nog vragen opmerkingen of andere belangrijke opmerkingen, laat het dan gerust achter!

Liefs,
Marielle
Never think you're not good enough to do something different. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten