vrijdag 28 februari 2014

Maandelijkse kletspraatje // februari 2014

Het is alweer de laatste dag van februari en dat wil zeggen dat we weer eens lekker gaan bijkletsen over wat er de afgelopen maand zoal in mijn leven heeft afgespeeld. Ik heb niet echt iets spectaculairs gedaan afgelopen maand. Maar er zijn wel weer een paar kleine veranderingetjes die ik graag even met jullie door wil nemen. Lees snel verder voor het 3de maandelijkse kletspraatje!
Blog
Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt heb ik afgelopen maand veel meer artikels online gezet dan in januari! In totaal waren het er 20 wat ik best een aardig getal vind. Mijn doel qua artikels voor volgende maand is dan ook 25. Als ik het niet haal is het natuurlijk geen ramp, maar ik zal er zeker mijn best voor doen! Verder heb ik deze maand bijna alleen maar zelfgemaakte foto's gebruik. Hierdoor zul je foto's wel dubbel op mijn blog te zien kunnen hebben, maar heb ik wel al mijn eigen werk online gezet in plaats van plaatjes van weheartit.

Hand verbrand
Deze maand heb ik mijn hand verbrand op mijn werk.. Lekker onhandig natuurlijk. Ik moest een hete ijzeren plaat schoon maken en ondanks dat de chef me had gewaarschuwd dat de plaat nog heet was, was ik eigenwijs genoeg om hem meteen vast te pakken. En vervolgens was ik te eigenwijs om het meteen te melden. Na ongeveer 10 minuten was de pijn niet meer te harden en had ik dus gemeld dat ik mijn hand verbrand had. Waarna ik er zalf op kreeg en de pijn na ruim een uur zo goed als verdwenen was. Helaas heb ik aan het incident wel een litteken over gehouden.
Die bruine streep die je ziet is mijn brandwond...

Voorjaarsvakantie
Van 15 tot en met 23 februari was ik vrij (niet verkeerd!) wegens de voorjaarsvakantie. De eerste zaterdag heb ik de hele dag gewerkt en in de avond ging ik bowlen met een aantal vrienden. Zondag had ik een verjaardag van de papa van Sam. Maandag vertrok Sam voor zijn werk naar Engeland. Ik heb die dag geskeelerd en op dorp rondgelopen (de shoplog ervan kun je hier lezen). Dinsdag op woensdag heb ik met een vriendin gelogeerd en woensdag op donderdag weer met een andere vriendin. En vrijdag kwam mijn lieve vriendje weer thuis. Zaterdags had ik de uitvoering van toneel en zondag was ik weer een dagje bij mijn vriendje.
Al met al heb ik een fijne rustige week gehad! 
Uitvoering toneel
Zoals ik al zei had ik zaterdag de uitvoering van toneel, hij ging echt ontzettend goed! Komende zaterdag heb ik mijn tweede en tevens laatste uitvoering. Er komt wat familie kijken en een aantal vriendinnen. Ik heb er echt ontzettend veel zin in! En ik hoop dat hij net zo goed zal gaan als vorige week!

Liefs,
Marielle
The quieter you become the more you can hear

Geen opmerkingen:

Een reactie posten