donderdag 20 februari 2014

Shoplog 004: 17/02/2014

Een paar dagen geleden was ik met twee vriendinnen in de hema en ik kwam allemaal schattige dingetjes tegen die ik echt niet kon laten liggen! Ik heb niet echt veel gekocht, maar genoeg om een artikeltje over te maken! Lees snel verder om te kijken wat ik allemaal heb gkocht!
Ik zag deze super schattige stempels. Ik twijfelde eigenlijk een beetje of ik deze wou of wat grotere, maar daar zaten er maar 2 in en hiermee had je verschillende teksten. Het is een heel handig draaisysteempje, als je een andere stempel wil draai je gewoon aan dat dingetje (rechts op de stempel) en dan ga je naar de volgende. Op de voorkant van de stempel staan nummertjes + welke tekst er staat, zodat je dat in een oogopslag kunt zien. Deze stempel is de koop voor €2,49.

Een meisje bij mij uit de klas heeft hele fijne pennen. Toen ze zei dat ze bij de hema vandaan kwamen en dat ze niet zo duur waren besloot ik ze te gaan kopen. Maar elke keer vergat ik het en nu zag ik ze dus toevallig hangen. Er zitten 6 rode, 6 groene, 6 blauwe en 6 zwarte pennen in een pakje en ze kosten €3,49 geloof ik. Ze zijn ook te koop per 26 zwarte of 26 blauwe.

En als laatste had ik nog een super leuk notitieboekje gezien. Hij heeft 320 bladzijdes en is van de binnenkant ook heel vrolijk. Binnenkort komt er een artikel over dit notitieboekje online, dan kun je zien waar ik hem voor gebruik :). Dit notitieboekje kost €3,95.

Wat is jou laatste aankoop geweest?

Liefs,
Marielle

Life is a balance of holding on and letting go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten