dinsdag 11 maart 2014

Mijn favoriete blogs op het moment

Er zijn zoveel leuke en goede blogs die ik zo graag allemaal zou willen lezen en bekijken. Maar echt het zijn er veel te veel! Daarom probeer ik het per dag ook een beetje af te wisselen met welke blogs ik lees. In het artikel van vandaag laat ik jullie mijn favoriete kleine en grotere blogs zien.

www.joycejeroense.nl

Laat ik beginnen met de blog van de 16-jarige Joyce. Ik volg haar nog niet héél erg lang, maar lang genoeg om te zeggen dat ze écht een hele fijne manier van schrijven heeft. En haar foto's zijn echt ontzettend mooi. Stiekem ben ik een beetje jaloers op haar manier van fotograferen! Daarbij heeft ze ook echt een hele mooie lay-out naar mijn mening. Rustig, maar toch met een beetje kleur door haar header. Klik hier om naar haar blog te gaan.

www.alicemedialand.blogspot.nl

Alice blogt nog niet zo heel lang (vanaf 21 november 2013), maar ik ben verliefd op haar blog! Ze is ongelooflijk creatief. Ik bedoel: kijk haar header! Al de plaatjes op haar blog zijn gemaakt met zulke ongelooflijk schattige plaatjes en die heeft ze zelf gemaakt. Echt heel vet! Ze schrijft tot nu toe vooral over series/films, wat ik echt super leuk vind! Klik hier om naar haar blog te gaan.


www.jill-who.blogspot.nl

Toen ik net las dat Jill pas 14 is was ik eerlijk gezegd heel erg verbaasd want ik had haar als 16 ofzo ingeschat, maar dat even terzijde. Jill heeft namelijk een ongelooflijk fijne blog, met een mooie lay-out en echt prachtige foto's! Ik ben echt fan van haar blog maar op de een of andere manier vergat ik elke keer om op haar te abboneren.. Ze heeft nu 316 volgers op bloglovin en eerlijk gezegd vind ik dat best weinig, aangezien ik echt heel enthousiast ben over haar! Klik hier om naar haar blog te gaan!

www.filosophiee.nl

De blog van Sophie volg ik al best wel lang en ik moet zeggen dat ik haar blog echt heel erg gegroeid vind. Niet alleen qua schrijfwerk, maar ook zeker haar foto's en lay-out. Ik denk dat ik één van de leukste dingen op de blog van Sophie toch wel de comunns vind, omdat ze daar echt heel goed in is naar mijn idee. En omdat ze soms echt dezelfde kijk als mij op bepaalde dingen heeft. Klik hier om naar filosophiee te gaan!

www.iheartbeautyfashion.blogspot.nl

En als laatst de blog van Myrthe. Ik vind de blog van Myrthe echt heel mooi. De lay-out is echt heel mooi.Ik ben echt verliefd op haar foto's en op haar "artikel-style". Verder heb ik niet zoveel over deze blog te zeggen ik denk dat je gewoon maar even moet kijken! Klik hier om naar de blog van Myrthe te gaan

Dat waren de blogs die ik voor vandaag even met jullie wou delen! Welke blogs lees jij dagelijks?

Liefs,
Marielle

5 Simple rules for a happy life:
1) Laugh at problems.
2) Stay positive.
3) Keep it simple.
4) Give love.
5) Be yourself

Geen opmerkingen:

Een reactie posten