maandag 12 mei 2014

Mijn favoriete shorts voor deze zomer.

De zomer komt steeds dichtebij. Ik heb al heel wat meiden in korte broekjes zien lopen, maar zelf heb ik er nog geen een aangehad. Omdat ik een hekel heb aan pantys en gewoon een korte broek aan wil ZONDER panty eronder. In het artikel van vandaag ga ik jullie mijn 5 favoriete shortjes laten zien! 

 Dit broekje vind ik echt heel erg leuk, omdat hij heel erg lekker zit. Verder ziet hij er gewoon leuk uit, niet teveel franjes en gewoon simpel. Hij komt bij de H&M vandaan ik heb alleen geen idee meer hoe duur hij was.

 Bij de H&M kocht ik aan het begin van de lente deze korte broek van de H&M volgens mij was hij 15 euro. Maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Je ziet deze broek heel vaak alleen dan lang. En ik vind hem echt super leuk, maar zoveel mensen hebben hem! En dan denk ik stel dan zit je met 30 man in de klas en dan hebben 5 meiden dezelfde broek aan als mij.
 Ik vind het echt een hele toffe stof. Zoals je hierboven duidelijk ziet, zie je dat het grijs met een beetje wit is. Ik ben echt heel erg blij met deze short en ik kan niet wachten tot ik hem aan kan!
 Deze short komt bij de primark vandaan en hij komt uit de collectie van vorig jaar. Hij kostte geloof ik 8 euro, maar dat weet ik niet meer zeker.
 Ik vind het echt een ontzettend leuke short. Omdat hij kant is met spijkerstof. Het staat echt ontzettend schattig!

Deze broek is high waisted, maar eigenlijk is hij niet echt heel hoog. Hij zit net boven je heupen, maar hij is niet overduidelijk high waisted. Ook deze short komt bij de H&M vandaan en hij kostte volgens mij ook 15 euro, maar dat weet ik niet zeker. 
Als laatste heb ik deze high waisted short van de New Yorker. Ik vind hem echt heel erg leuk, omdat ik de kleur ontzettend vet vind! De broek kostte ook rond de 15 euro.

Liefs,
Marielle

Life is short, there is no time to leave important

Geen opmerkingen:

Een reactie posten