dinsdag 10 juni 2014

to do: zomer 2014

Ik wil zoveel dingen nog een keer doen en mensen zien en ontmoeten en leuke dingen doen. En daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik komende zomer heel graag nog een keer wil doen. Zoals naar het strand (wat ik zeker meer dan één keer ga doen), op vakantie en naar madurodam. 

 Wat ik tot nu toe allemaal op mijn lijstje heb staan om te doen komende zomer is:
♥ Afspreken met 3 vriendinnen die ik al heel lang niet meer heb gezien.
♥ Heel veel zwemmen en naar het meer gaan.
♥ Naar een pretpark gaan.
♥ Midden in de nacht brownies maken.
♥ Op het balkon slapten
♥ Madurodam bezoeken.
♥ Naar het plekje met de meiden. (we hebben een plek waar we regelmatig met zijn 4e zijn)
♥ Een taart bakken. Daar ben ik echt vreslijk slecht in.
♥ Op vakantie.
♥ Minstens 5x ergens wat gaan drinken.
♥ Naar Leiden fietsen om bij starbucks wat te drinken.
♥ Een super leuke week hebben tijdens het vakantiespel.

Dat is alles wat ik tot nu toe sowieso wil doen.

Wat ga jij deze vakantie allemaal doen?

Liefs,
Marielle

Your past doesn't define you, let it go. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten