donderdag 12 juni 2014

Wishlist: van boeken tot laptop

We hebben allemaal wel eens zo'n dag dat je ineens allemaal leuke dingen ziet die je graag wilt hebben. Op de een of andere manier had ik echt geen inspiratie voor het artikel van vandaag. Maar toen ik op weheartit keek zag ik een plaatje van het boek the fault in our stars, wat mij eraan deed denken dat ik dat boek echt wil hebben. Dus toen dacht ik laat ik eens een wislist artikel maken!

1. The fault in our stars ~ John Green
Ik heb echt ontzettend veel goede dingen over dit boek gehoord en ik zou hem echt heel erg graag willen lezen. En als ik dan het boek heb gelezen wil ik ook heel erg graag de film zien.

2. Brunette ambition ~ Lea Michele
Daarnaast vind ik Lea Michele de meest fantastische beroemde persoon die er is. Nu ze een boek heeft uitgebracht wil ik hem écht heel erg graag hebben. Omdat ik gewoon een beetje een fangirl van haar ben.

3. Polaroid camera fujifilm
Ik heb al zoveel mensen gezien met een polaroid camera en ik moet bekennen ik vind ze echt super vet. Als ik volgend jaar over ga naar de 5de met goede cijfers mag ik hem van mezelf kopen.

4. Laptop macbook pro
De laptop die ik nu heb loopt de hele tijd vast. En ik vind hem gewoon niet meer zo heel erg fijn werken. Dus nu ben ik toe aan een nieuwe laptop. Mijn vriend heeft een macbook gekocht en het lijkt mij eigenlijk ook een hele fijne laptop. Dus ik denk dat ik hiervoor wil gaan sparen.

5. Chance Chanel 
Mijn parfum die ik nu heb Amor Amor van Cacharel is bijna op. En nu ben ik dus toe aan een nieuwe. Heel lang geleden had ik een sample van Chance Chanel. De parfum vond ik echt heel erg lekker ruiken en toen wou ik hem dus heel graag hebben. Maar aangezien ik al een luchtje had vond ik het onzin om er nog een te kopen eigenlijk. Maar nu ga ik denk ik binnenkort wel dit luchtje kopen.

Eigenlijk heb ik verder helemaal niet zoveel dingen die ik graag wil hebben, omdat ik eigenlijk meer dingen wil doen dan echt wil hebben. Wat is jou wishlist?

Liefs,
Marielle

Never say the sky is the limit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten