dinsdag 8 juli 2014

Lookbook: hello vacation

Het is zover ik heb bijna officieel zomervakantie. Ik moet vrijdag alleen nog mijn rapport nog ophalen. En dan kan ik zeggen dat ik over ben naar 4 havo zonder ook maar één onvoldoende! Ik moet zeggen dat ik daar best trots op ben. En met weer een leuk/gezellig jaartje school achter de rug kan ik wel zeggen dat ik toe ben aan vakantie, maar ook dat ik nu al zin heb in het nieuwe schooljaar!
Dit zal het enige artikel zijn die vandaag online komt.
Laat ik beginnen met een redelijk simpele outfit. Ik vind deze outfit voornamelijk heel erg schattig. Ik denk niet dat het mij zou staan, maar ik vind het wel heel erg leuk. Het leukste aan deze outfit vind ik de schoenen, omdat die een totaal andere kleur zijn maar ze er wel gewoon heel goed bij passen.
Geel is niet zo mijn ding. Maar deze all stars vind ik wel echt heel erg leuk! Ook zijn bloemetjes niet echt voor mij weggelegd maar op de een of andere manier spreekt deze outfit mij toch heel erg aan.
De broek die deze vrouw aan heeft vind ik echt heel erg leuk. Omdat het niet een boek is die iedereen zo in de kast heeft hangen, maar wel een broek die heel veel mensen leuk vinden. Verder heeft ze hem gewoon heel erg goed gecombineerd.
Dit vind ik echt een super schattige outfit, maar het is wel iets wat ik zelf niet zo snel zou dragen gewoon omdat het toch een beetje apart is. En omdat ik niet Frans ben. Maar die rok vind ik echt ontzettend leuk!
Die zonnebril! Eigenlijk was dat vooral de rede dat ik deze outfit uit koos om in het artikel te zetten want hij is echt heel leuk. Maar ook de rest van de outfit vind ik echt leuk.
Witte jurkjes. Moet ik er echt nog wat over zeggen? Ik ben verliefd... Wat wel een beetje jammer is is dat het jurkje door schijnt. Je ziet haar roze zwembroek er namelijk wel doorheen...
Ik weet niet wat ik leuker vind de outfit of het uitzicht. Ik denk dat ik toch echt voor het uitzicht ga, want wat ziet het er daar prachtig uit zeg. De rok die het meisje aan heeft vind ik echt heel erg leuk, omdat hij zo lekker apart is, maar gecombineerd met een simpele witte top en een leuke bruine riem is de outfit toch niet te druk.
Jurkjes. Tja het blijft toch wel even een ding, omdat je er al snel uit ziet als een zak. En een leuk riempje is dan ook niet altijd de beste oplossing. Wat ik zo leuk vind aan het jurkje hier boven is dat hij gewoon echt perfect zit. Je hebt er geen riem voor nodig door de band die eigenlijk al in de jurk verwerkt zit.
Ik ben echt verliefd op deze jumpsuit. De kleur is echt prachtig en ook het figuurtje in de stof vind ik super mooi. En dan gecombineerd met die bijpassende riem en ketting is de outfit helemaal af.
En als laatste deze simpele maar nette outfit. Ik vind dit echt heel leuk, omdat het gewoon altijd kan. Maar toch is het niet saai door die rode top is het gewoon helemaal af. De schoenen vind ik er wel bij passen, maar het is niet echt mijn ding.

Liefs,
Marielle
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten