donderdag 7 augustus 2014

Let's have a nice evening at the beach

Soms heb je wel eens zo'n avond dat je geen zin hebt om thuis te zijn, gewoon eventjes de deur uit. Zondag 27 juli, ik was om 18:15 klaar met werken. Daarna heeft Sam eten gemaakt (shoarma, wat een topchef) en toen besloot ik dat ik iets wou gaan doen die avond. Gezien mijn liefde voor het strand leek het me een leuk idee om een keer in de avond naar het strand te gaan. Zo gezegd zo gedaan, samen met mijn broertje gingen we onderweg.
We gingen naar het strand van Hoek van Holland en dat was vanaf mijn woonplaats nog best een stukje rijden. Niet dat dat erg was, maar het betekende wel dat we aardig laat aankwamen op het strand.
De heenreis vond ik overigens bijna net zo leuk als het strand zelf. We hebben namelijk de hele reis muziek geluisterd en verder heb ik gewoon genoten van alles wat er te zien was. Het was gewoon een gezellig reisje.
Eenmaal in de buurt van het strand waren er een paar speelhallen en een ijssalon. Voor een van de speelhalletjes stonden een paar grijpautomaten. En aangezien Sam een tijdje geleden aardig wat knuffels heeft gewonnen uit zo'n automaat dacht hij het deze keer wel weer te kunnen. Het scheelde echt bijna niks, maar mooi niet dat de (verschrikkelijk lelijke) knuffel eruit kwam.
Daarna hebben we bij dat ijssalon een ijsje gekocht. Ze hadden er echt super veel verschillende smaken, zoals snicker, kinderbueno, bubbelicious, smurfen, meloen... Ik koos voor de kinder bueno en mango. Ik was echt super benieuwd naar de kinderbueno en ik moet zeggen dat hij best lekker was. Evenals de mango.
Daarna liepen we door naar het strand waar we echt precies op het juiste moment aankwamen, want de zon stond juist op het punt om onder te gaan. Ik heb aardig wat foto's van dat moment geschoten, maar ze werden echter lang niet zo mooi als dat het er in het echt uit zag. Het uitzicht was echt adembenemend en ik heb dan ook echt enorm van het moment genoten.
Toen de zon onder ging, schreef mijn broertje onze namen in het zand, of nou ja afkortingen daarvan. En we moesten van hem allemaal onze handafdruk erbij zetten. Natuurlijk was die van mij weer het minst mooi gelukt...
Daarna hebben we een aantal foto's gemaakt: foto's van mijn broer en Sam, Sam en mij en ik en mijn broer. Bij die laatste, belande ik op de grond. Dat omdat ik dacht dat ik mijn lieve broertje wel even kon vloeren, maar dat bleek toch even andere koek. Dus uiteindelijk lag ik op de grond en nam Sam deze foto van mij. Ergens is het echt een vreselijke foto maar ergens vind ik hem ook wel heel erg leuk.
Dit is één van de foto's van mij en Sam. Ik vind het echt een super lieve, spontane leuke foto. En ik ben dan ook van mening dat je op deze foto goed kunt zien hoe gek we op elkaar zijn. ♥
"Hey, hier is een toevallige pacman!". Nou en gelijk dat Sam kreeg hoor. Dit was zijn theorie: iemand heeft een cirkel in het zand getekent waarna er iemand in is gaan staan (zie het oog) en toen heeft een hond of dergelijke staan graven en dat is dan de bek. En zo is pacman ontstaan. 
Hoe cliché...? En toch vond ik dat het even moest en dat ik het even op de foto moest zetten.
Verder heeft Sam deze foto van mij gemaakt. Deze vind ik eigenlijk ook wel leuk, omdat mijn haar best goed zit voor op het strand en omdat je lichtjes op de achtergrond ziet :).
Al met al heb ik een hele fijne en gezellige avond gehad. We zijn ook nog naar de MacDrive geweest, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt. Deze foto vind ik écht heel erg leuk doordat ik keek naar de lichtjes. Alle lichtjes op een rij daar, zag er zo prachtig uit! Ik heb er echt heel erg van genoten. Met deze foto wil ik dit artikel dan ook afsluiten. Bedankt voor het lezen en bekijken van dit artikel.

Liefs,
Marielle
You must do the things you think you cannot do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten