donderdag 11 september 2014

My one year ♥ anniversery

11 September 2013, tussen elf en half twaalf. We hadden een film gekeken (Dear John) en we wisten allebei hoe het zat. We vonden elkaar gewoon heel erg leuk. En dan bedoelen we leuk als in meer dan alleen "een vriend" of "een vriendin". Dus lieve Sam vroeg of ik dan eindelijk facebook official zijn vriendinnetje wilde worden. En ja. Dat wilde ik.  (!!!)
Laat ik beginnen bij het begin. Ik deed mee aan het vakantiespel 2013, groepje 54. Niet om het ontmoeten van een leuke jongen, maar puur omdat ik als kind het vakantiespel helemaal fantastisch vond. En mezelf heb beloofd mee te doen zodra ik oud genoeg was. Zo gezegd zo gedaan. In groepje 53 zaten twee vrolijke meiden, maar dat groepje daarnaast zaten twee jongens.

De eerste middag van het vakantie spel hadden we een recordpoging: taarten gooien. Vlak voor het taart gooien begon kreeg ik een stoot van iemand met zijn elleboog tegen mijn voorhoofd en vlak daarna volgde een aai over mijn hoofd. Toen de des betreffende persoon omkeek om te kijken wie hij had getroffen bleek het (ik dus) een mede-leiding te zijn. Ja jongens, dit was de eerste ontmoeting met Sam.
Ondertussen is het in onze relatie inmiddels wel wat minder onhandig tegen elkaar hoor. Maar in het begin konden we er wat van. Het ene ongemakkelijke moment volgde het andere, maar gelukkig hebben we daar samen altijd de meeste lol om gehad.

Op de een of andere manier voelt het gewoon écht heel erg fijn om bij deze lieve jongen te zijn. En ik ben dan ook echt heel erg gelukkig en vereerd dat ik mezelf al een jaar lang zijn vriendin mag noemen!

Ik moet bekennen dat ik niet wist van mezelf dat ik zo ontzettend veel van knuffelen en kroelen hou. Maar sinds ik met Sam heb is dat wel even heel anders.
Dus 365 dagen, zo'n 300 afscheids, een nachtje Maastricht, meerdere pizzadates, twee keer uit eten, verschillende avondjes strand en heel veel kusjes later kan ik met een gerust hart zeggen dat ik hoop dat ik nog heel lang bij mijn lieve vriend mag blijven. En kan ik ook zeggen dat ik dat ik echt een heel fijn en gezellig jaar achter de rug heb.

Ik wil met dit artikel niet mijn klefheid kwijt of jullie jaloers maken met het feit dat ik zo'n leuke vriend heb. Maar ik wil jullie gewoon eens mijn vriendje laten zien, want hij heeft al meerdere keren gevraagd wanneer er nou eens een artikel over hem online zou komen. Dus bij deze. 
Liefs,
Marielle
PS I Love you

Sometimes you find the right person at the wrong time.
Sometimes it's the right person at the wrong time.
But when you find the right person at the right time, in the right situation: 
It's because you're meant to be together.
Faith has grabbed both of your hands. Don't let go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten