donderdag 2 oktober 2014

016 new in: éénjaarmetsamdag & jaarmarkt

 Ik geef teveel geld uit... En dat is niet per se slecht, ik bedoel geld uitgeven betekend het stimuleren van de economie. Maar als ik het even eerlijk moet zeggen: ik geef teveel geld uit aan bende (en eten). Aan eten omdat het gewoon zo lekker is om een pizza te eten of een chocoladebroodje. En aan andere dingen zoals notitieboekje. Als ik die zie dan zijn ze gewoon  niet meer veilig. Daarom zou ik mezelf zo ver mogelijk van winkels moeten houden en gewoon goed door blijven sparen. Ik wil namelijk nog een rode vespa.. Vandaag echter toch een soort 'collective shoplog'.

De eerste aankoop ooit die ik via het internet heb gedaan. En ik moet zeggen dat het me ergens heel erg goed bevalt, want ik hoefde het huis er niet voor uit (aan de andere kant is dat niet één van de dingen die we juist zo leuk vinden aan shoppen?). Maar ergens vind ik het gewoon net zo leuk om de winkel in te lopen zonder en dan eruit te komen met. En dan hoef je ook nog eens niet te wachten tot het eindelijk in huis is. Deze 75-300 mm lens kocht ik via bol.com voor €125,- en ik moet zeggen dat ik er geen moment spijt van heb gehad! Later komt er uiteraard (!!) nog een artikel over mijn nieuwe lens online, dus dit is waar ik het voor nu bij laat.
Op de jaarmarkt (een jaarlijkse markt bij ons in het "dorp") kocht ik dit super leuke armbandje. Ik heb ze wel vaker voorbij zien komen in webshops en dergelijke, maar aangezien ik mezelf niet echt wil wagen aan het online winkelen heb ik er nooit echt over nagedacht om zo'n armband te kopen. Maar toen ik op de jaarmarkt een kraampje tegen kwam, met deze ontzettend leuke armbanden kon ik het niet laten om er één te kopen.
Voor de komende winter heb ik nog heel wat shopwerk te verrichten, tijdens de jaarmarkt ben ik daar alvast mee begonnen. Ik kocht bij de H&M namelijk deze super leuke trui! En ik ben er echt verliefd op geworden. Misschien verslaat deze trui mijn trui van de vero moda zelfs. Het leukste van het verhaal is dat deze trui nog een tientje goedkoper was ook, namelijk €14,95.
Van mijn moeder kreeg ik een nieuw paar schoenen. Het is niet alsof ik écht hard nieuwe schoenen nodig had, maar daarom was ik er zeker niet minder blij mee. Normaal is het altijd een beetje lastig met of ik het wel leuk vind wat mijn moeder voor me koopt. Maar met deze all stars ben ik super blij! Mede omdat ze goedkeuring hebben van Sam, terwijl hij mijn schoenen meestal niks vind (rode laarsjes, felroze vans, groene jas...).
En als laatst misschien wel het leukste van alles wat ik heb gekocht/gekregen: namelijk deze mok. Ik kreeg hem op 11 september 2014 van mijn lieve vriend, waarmee ik op die dag precies een jaar had. Ik ben echt gek op thee en chocolademelk drinken en op het moment is dit dan ook mijn favoriete mok om dat mee te doen. Zie je die lieve bijtjes in de mok? De tekst die erop staat is: 'Someone loves you honey' hoe lief is dat? 

Liefs,
Marielle
When it rains look for rainbows.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten