woensdag 15 oktober 2014

Mijn droomhuwelijk

 Bron
Niet dat ik zeker weet of ik überhaupt wel wil trouwen. Ik bedoel het is toch wel iets heel groots hoor, dat trouwen. Je belooft aan iemand dat je eeuwig trouw zult zijn en dat je bij elkaar zult blijven. Het is toch een hele belofte als jij je dan al aan je woord houd moet je 'geliefde' dat natuurlijk ook doen. Tegenwoordig worden websites waarop mensen vreemdgaan zelfs aangeprezen, dus hoeveel is zo'n belofte nu en in de toekomst dan nog waard?
Misschien verbaas je je nu enigszins over het feit dat ik het op mijn blog over het huwelijk heb, aangezien ik "pas" 16 ben. Maar ik zag een prachtig filmpje van Madilyn Bailey op haar youtubekanaal, over haar eigen huwelijk. Ik vond het zo'n mooi filmpje dat ik hem graag wou delen op mijn blog, vandaar dus. En als we het dan toch over het huwelijk hebben kan ik net zo goed mijn droomhuwelijk gelijk bespreken. Dan is dat maar alvast vastgelegd voor mijn toekomstige man.
Wat zijn ze lief he? Die twee samen en naast het feit dat Madilyn echt een prachtige vrouw is kan ze ook ontzettend mooi zingen. De plaats van hun bruiloft is echt prachtig. Ik heb geen idee of het de plaats is waar ze wonen of dat ze het tijdelijk hebben geleend ofzo ik weet niet hoe dat gaat. Maar ik vind het een super lief plekje en dan al die witte details echt wauw. 
Als ik zelf ooit ga trouwen wil ik het heel graag klein houden. Daar bedoel ik dan mee dat ik niet wil dat er honderden mensen zijn die ik ooit heb gezien. Maar dat alle mensen die er zijn echt belangrijk voor mij zijn. Zo wil ik dat mijn beste vriendinnetjes van de basisschool, middelbare school en van de hbo (misschien zelfs uni?) erbij zijn en natuurlijk dat mijn familie er is, ik heb dan wel niet zo'n grote familie ze moeten er wel zijn.
Voor je gaat trouwen moet je natuurlijk ook nog eerst gevraagd worden. Ik vind dat dat de taak is voor de man. Natuurlijk wij vrouwen vinden dat we gelijk staan aan de man en blablabla. Maar zo iets romantisch vind ik gewoon weggelegd voor de man. Dan heeft hij de kans om te laten zien hoe romantisch hij wel niet kan zijn. 
 bron
Hoe de plek waar ik ga trouwen er precies uit moet komen te zien weet ik nog niet, maar het moet een mooie plek zijn. Een plek waar ik graag kom ofzo. Het liefst ook buiten, want dat vind ik wel wat hebben. Ik wil ook héél graag dat er lichtjes zijn, zoals je dat ook ziet bij Madilyn en ik wil denk ik ook bellenblaas want dat vind ik echt heel schattig.

Het moet dan ook wel zo'n dag zijn dat de gasten niet de hele dag op hun mobiel zitten, want dat vind ik echt super ongezellig. Ik wil ook écht zo'n prachtige jurk later, zo'n jurk waarvan je denkt wauw! Maar hoe die er precies uit moet komen te zien weet ik nog niet, net als mijn make-up en haar. Het belangrijkste zal zijn dat ik me er mooi in voel.
En wat mijn man betreft: daar moet ik gewoon echt heel erg van houden. Op dit moment heb ik zoals jullie wel weten een vriend en ik hoop als ik heel eerlijk ben heel erg dat ik over tien jaar aan iedereen kan vertellen dat ik met hem ben getrouwd of ga trouwen. Maar dat weet ik nog niet. Want je weet gewoon nog niet wat er allemaal gaat gebeuren in je leven, wie je ontmoet of wie hij ontmoet. Dus de tijd zal het leren, wat ik wel weet is dat ik voorlopig nog niet ga stoppen met bloggen dus ik zal jullie nog héél lang vervelen met dit soort verhalen ♥.
Hoe ziet jou droomhuwelijk eruit? 

Liefs,
Marielle
One day you will love somebody, who 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten