maandag 9 februari 2015

Tip van de dag: FLOW weekly.

Zoals ik in mijn vorige artikel heb gezegd heb ik de instellingen voor deze foto's zelf gedaan!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel had geschreven en als je me een beetje kent dan zul je begrijpen dat ik er zelf ontzettend van baal! Ik hou heel erg van bloggen en ik geniet er echt van om het te doen en daarna het resultaat te zien. De afgelopen week heb ik eindelijk weer eens wat tijd voor mezelf gehad waarin ik een plan probeerde te bedenken om weer wat regelmatiger te bloggen. Dit zit er voor mij voorlopig niet in. Ik ben niet gewend aan het ritme en ik wil het wel weer heel graag worden. Tot die tijd zullen jullie mij gewoon moeten volgen op bloglovin om up to date van mijn nieuwste uploads te blijven...

Vandaag heb ik een hele leuke tip voor jullie! Namelijk de flow weekly, een nieuwe variant op het tijdschrift. In het artikel van vandaag vertel ik jullie er alles over!

Toen ik het boekje bij de Albert Heijn in de schappen zag liggen was ik vrijwel meteen enthousiast. Ik ben gek op het maken van lijstjes en dit boekje zag er dan ook nog eens ontzettend schattig uit. Na een beetje te hebben gebladerd was ik al snel verkocht. Voor die 99 cent die dit boekje kost wilde ik het wel eens proberen.
Het boekje, schriftje genoemd door Asrid & Irene de maaksters ervan, is gevuld met invulpagina's, leuke weetjes, schattige illustraties en nog veel meer van dit soort dingetjes!
Één van die leuke dingetjes is dit 'klein geluk afvink - postertje'. De illustraties en het idee is naar mijn idee gewoon ontzettend leuk bedacht. Ik denk dat er veel mensen zijn die hier ook daadwerkelijk heel erg gelukkig van worden.
Als je als doel voor een week hebt om zelf je eigen slingers op te hangen of eens wat minder gehaast te doen denk ik dat je daar ook écht blijer van wordt. Want zeg nou eigenlijk eens zelf: wie heeft er anno 2015 nog tijd om eens echt gelukkig te zijn? Dit schriftje helpt je om weer een beetje down to earth te komen en weer even stil te staan bij het feit dat er genoeg kleine geluksmomentjes te vinden zijn.
Voor sommige mensen zal dit schriftje echt helemaal niks zijn. Als je niet van lijstjes houd of van bende, dan denk ik dat je dit lekker over moet slaan. Maar ik denk dat de meeste meiden die mijn blog volgen wél van de lijstjes zijn en dit zal jullie dan ook zeker aanspreken.
Wat ik ook heel erg leuk vind is dat je al die schattige illustraties ook weer ergens anders voor kan gebruiken als je het schriftje niet meer gebruikt. Misschien zal ik daar ooit een DIY van maken.
Als laatste denk ik dat dit ook echt een hele leuke tip is om bij een cadeautje te doen! Het is totaal niet duur, dus het is een ideaal cadeau om in een cadeaupakketje of dergelijke te stoppen. Naast alle andere leuke voordelen van dit schriftje is dit schriftje natuurlijk ook een hele leuke vervanging als je het tijdschrift van flow te duur vindt.


Liefs,
Marielle

Try to love yourself as much as you want someone else to.
 

Volg mij op: YouTube • bloglovin • instagram • twitter  

2 opmerkingen:

  1. Ik zal binnenkort eens kijken bij de winkel hier in de buurt! Lijkt me een erg interessant boekje!

    Ik heb je genomineerd voor Liebster Award! Check it out: https://beautyflashess.wordpress.com/2015/02/20/liebster-award/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die er leuk uit zeg! Inderdaad ideaal als cadeautje :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen