vrijdag 1 mei 2015

DIY met washi tape!

Washi tape: het is nogal een hype tegenwoordig. Eentje waar ik actief aan mee doe, dat dan weer wel. In feite is het gewoon plakband alleen dan met een vrolijk printje erop. Je kunt het eigenlijk voor vrijwel alles gebruiken en in dit (kleine!) artikeltje laat ik jullie een aantal ideetjes zien.


 Ik heb al een tijdje een harde schijf en ik ben er ontzettend blij mee, maar ik vond hem toch een beetje saai. Met dit stukje tape van de hema ziet hij er meteen een stuk vrolijker en persoonlijker uit. De tape paste precies, maar anders kan je het natuurlijk altijd op maat knippen. Naar mijn idee ziet dit er heel schattig uit.
Washi tape is naast gewoon pimpen ook écht heel erg handig. Mijn oplader was altijd kwijt en als ik die van mij dan vond had iemand anders hem alweer geclaimed. Nu dat stukje tape erop zit kan niemand meer zeggen dat hij niet van mij is! 
Hetzelfde trucje geldt ook voor pennen. Plak er een stukje tape op en het is meteen duidelijk dat hij van jou is! Kleine tip: zorg dat het een nieuwe pen is voor je er tape op plakt, anders is de pen misschien al half leeg! 

Op pinterest vond ik een aantal hele leuke ideetjes die zie je hieronder in de collage.
Bron // bron // bron // bron // bron // bron.

Liefs,
Marielle
Good people are like candles.
They burn themself up to give others light.

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten