maandag 10 augustus 2015

Mee met Mel #5

Aangezien ik een familieweekend had het afgelopen weekend redde ik het niet om op zondag mijn wekelijkse mee met Mel artikel online te zetten. Daar had ik in mijn blogplanning al wel rekening mee gehouden. Daardoor stond er gister gewoon een artikel online! Vandaag heb ik een artikeltje met héél weinig foto's (sorry daarvoor). Dat komt vooral omdat ik een beetje vergeten was om foto's te maken. De afgelopen week was echter wel een hele leuke week! Zo verfde ik mijn haar, ging ik wat drinken met mijn zus en ging ik dus op familieweekend!

Op dinsdag ging ik met mijn lieve zus naar Barista! Het was ontzettend lekker weer, maar het terras zat zo goed als vol dus besloten we om binnen te gaan zitten. Zoals je op de foto kan zien was het daar niet bepaald druk. We hebben lekker bijgekletst en zelf vond ik het écht heel erg gezellig. Deze foto van mijn zus vind ik dan ook echt ontzettend leuk: kijk hoe blij ze kijkt! :)
Op woensdag had ik voor de laatste keer deze vakantie pauze op mijn werk. Op het moment dat ik dit schrijf hoef ik nog maar 2 keer bij de AH te werken deze vakantie! Echt een lekker vooruitzicht.
Woensdag op donderdag had ik bij Sam geslapen, maar doordat Sam om half 9 alweer moest werken was ik alweer vroeg thuis. Mijn moeder en ik besloten daarom gezellig samen te ontbijten. We haalde een stokbroodje voor het ultieme vakantiegevoel. Heerlijk. Dit soort ochtenden zijn echt van die geluksmomentjes.
Daarna besloten we samen naar de kapper te gaan. We gingen er om 10 uur naartoe, hebben toen een uur zitten wachten en daarna waren we eindelijk aan de beurt. Mijn haar werd geverfd zoals je op de foto hierboven ziet. Het duurde ontzettend lang, ik heb 2,5 uur op de stoel gezeten. VRESELIJK. Ik heb daar echt geen geduld voor.
Dezelfde dag behaalde ik de 500 abonnees op mijn YouTube kanaal! Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee en stiekem ben ik er ook wel een klein beetje trots op.
De nieuwe vriend van mijn moeder (die ik nog steeds niet heb ontmoet) maakte deze twee hondenmanden. Hoe leuk is dat! Op de foto zit de goede hond in de goede mand, maar zoals je waarschijnlijk al wel verwacht had houden ze zich er verder niet zo me bezig. Ze gaan gewoon liggen waar ze willen.
 Vrijdag vertrok ik samen met mijn 'schoonfamilie' op familieweekend. Ik heb niet zoveel foto's gemaakt. Het was heel erg gezellig, maar doordat ik op zaterdagavond slecht nieuws kreeg was ik er niet de hele tijd bij met mijn hoofd. Op de foto zie je een deel van het huisje waar we verbleven.
 Het weekend bestond vooral uit een heleboel volleyballen en bordspelletjes spelen. Een groot succes naar mijn idee, ik vind het weer helemaal leuk om spelletjes te spelen!
 Op zaterdagmiddag aten we met zijn alle tosti's die gebakken werden in pannen. Ik wist niet eens dat dat kon en ik verwachtte dan ook niet al teveel van de smaak. Maar ik moet zeggen dat ze achteraf echt héérlijk waren!
Naast het huisje is een ontzettend groot bos. Ik heb er een aantal mooie foto's gemaakt. maar die zal ik later deze week laten zien in een apart artikel! Ik vind ze in ieder geval wel erg leuk geworden. Het was weer een geslaagd weekje. 

Komende week ga ik een weekend met Sam naar Utrecht, waar ik ook zal filmen en héél veel foto's zal gaan maken! Verder heb ik nog een rustig weekendje voor het vakantiespel begint en dan zit de vakantie er al weer bijna op... Wat gaan jullie doen komende week? 

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten