zaterdag 8 augustus 2015

My bucketlist.


Ladies and gentleman I present you: mijn nieuwe bucketlist. Een hele tijd geleden had ik een project genaamd het ‘ day zero project ‘ daar was ik mee gestopt, omdat ik vond dat ik mijn leven teveel liet bepalen door dat stomme project. Nu ben ik echter weer helemaal omgedraaid en vind ik het leuk als ik een lijstje heb met dingen die ik echt een keer wil doen. Maar dan moet het niet voelen als een weddenschap met mezelf. Via de bucketlist wil ik mezelf herinneren aan leuke dingen die ik nog een keer wil doen. Maar het moet niet zo zijn dat ik me schuldig voel tegenover mezelf als ik een bepaald doel toch niet meer zo leuk vind. Het moeten meer richtlijnen zijn. Vandaag presenteer ik jullie dus mijn bucketlist op dit moment! Ik zal alle dingen die ik heb gedaan bij houden via mijn blog en mijn YouTube kanaal, verdwijnen er dingen van de lijst zul je dat dus ook vanzelf weer terug zien op mijn blog. Het moet wel leuk blijven.
Picknicken op het strand.
Paint twister spelen.
Een waterval in het echt zien.
Reizen via sprs.me.
Een reis alleen maken.
Een poloroid camera kopen.
Een jaar lang “ elke dag “ een poloroid foto maken.
Op een schaatsdate gaan.
Varen op een bananenboot.
Op een watertrampoline springen.
Een luchtballon vaart meemaken.
Op het strand naar de sterren kijken.
Naar Amerika.
Mijn havo diploma halen.
Een olifant in het echt zien.
Gitaar leren spelen.
Naar het bos gaan.
Een weekendje weg met mijn zussen.
Een boek schrijven.
Een babyolifant in het echt zien.
Een MAC product kopen.
YouTubers in het echt zien.
Naar een drive-in bioscoop.

Wat staat er op jou bucketlist?

Liefs,
Marielle

Volg mij op social media: Bloglovin • YouTube • Instagram • Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten