vrijdag 4 september 2015

VidFriday: Kletspraatje: veel video's, facebook & bloggen.

Na een weekje geen video te hebben geplaatst vond ik dat het tijd was voor een update video! Zo zal er de komende tijd het een en ander veranderen op mijn YouTube kanaal. Maar ook op mijn blog. Ik heb ontzettend veel inspiratie voor mijn blog én kanaal. Daarnaast heb ik ook heel erg veel zin om het allemaal uit te gaan werken. Ik heb er helaas wat minder tijd voor dan ik had gehoopt, maar ik ga zeker mijn best doen. In de video vertel ik nog een heleboel andere dingen. Als je benieuwd bent naar wat je de komende tijd kunt verwachten, dan is het zeker een aanrader om de video eventjes te bekijken!


De planning voor de komende tijd:

Maandag: Artikel
Dinsdag: -
Woensdag: Artikel
Donderdag: video op YouTube om 16:00
Vrijdag: VidFriday
Zaterdag: Artikel
Zondag: Mee met Mel (extra video op YouTube? 09:00)

Wat vinden jullie van de nieuwe planning?

Liefs,
Marielle

1 opmerking:

  1. Hey Marielle,
    als eerste wil ik even zeggen: jij hebt een super leuk kanaal en je blog is ook echt super leuk! :D

    Voor de muziek die je kan gebruiken is er een audio bibliotheek op YouTube zelf, maar er zijn ook YouTube kanalen waarvan je de muziek gratis mag gebruiken: Free Songs To Use, Deze gebruik ik zelf ook heel vaak :)

    Succes dit jaar op school!

    xxx Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen