maandag 29 april 2013

Favoriete bekendere onbekende blogs

Hee meiden!

Ik lees dagelijks heel veel blogs. Met veel plezier lees ik de artikeltjes en bekijk alle mooie foto's waar meiden zoveel tijd in hebben gestoken. Maar ik volg zoveel blogs dat ik nooit alle linkjes weet van de blogs. Wel heb ik mijn standaard 3 blogs die ik elke dag bezoek uit mezelf. Het gaat een soort van vanzelf zodra ik achter mijn laptop zit moet ik de blogs gewoon even checken! Kijk je mee naar mijn favoriete kleinere/redelijk grotere blogs?



Als eerste Kim van www.ll0vin.blogspot.nl  ik volg Kim al een aardig tijdje en ik spreek haar dan ook redelijk vaak op BBB. Kim is een hele spontane meid die heel erg goed kan zingen!



Dit is zomaar een stukje van een artikel die ze heeft geschreven. Kim gebruikt de canon eos 650D om foto's te maken en dat is ook duidelijk te zien! Wat een mooie kwaliteit!


En hier nog een foto van Kim. Hier liet ze een hele toffe outfit zien. Volgens mij is de foto gemaakt door haar zus maar dat weet ik niet zeker.


Dan Josephine van www.oohlarouge.nl ook Josephine is heel enthousiast en ze lijkt me echt super aardig! Ik kon haar blog al een tijdje, maar volgde haar nooit echt. Tot ik een heel goed filmpje van haar tegen kwam op youtube. Sinds toen ben ik haar echt elke dag gaan volgen.


En dit is Josephine. Ik vind haar echt knap! Misschien komt dit heel stom over... Wat mij altijd heel erg opvalt aan Josephine is dat rode/roze kleurtjes op haar lippen echt geweldig staat. Terwijl ik het idee heb dat het bij mij dan heel stom staat ofzo..
Dit is denk ik één van mijn favoriete artikels op oohlarouge tot nu toe. In dit artikel geeft Josephine namelijk tips over outfitfoto's! Heel erg handig!
En als laatste de blog  www.uniquelifepassion.nl van Mariska en Lonneke. Mariska en Lonneke kennen elkaar van een bloggers meeting. Ze wonen relatief gezien heel dicht bij elkaar en besloten om samen een blog te beginnen. En dat pakt tot nu toe erg goed uit. 


Dit is een artikel die laatst online is gekomen. Het artikel is geschreven door Mariska. En het was een filmpje. Lonneke en Mariska hebben een soort van een tactiek. Zo komt er bijvoorbeeld elke zaterdag een filmpje online en om de week persoonlijke foto's. De ene week van Lonneke de andere week van Mariska. 



Links zie je Mariska en rechts zie je Lonneke. Het zou best kunnen dat je één van de twee meiden al kon. Of misschien allebei. Want beide meiden hadden voor uniquelifepassion al een blog. Lonneke had www.lifeoflonneke.blogspot.nl en Mariska had www.borntobemariska.blogspot.com.


Kon jij deze blogs al?


Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten