dinsdag 7 mei 2013

Beste blogfoto's #1



Hee meiden!

Vandaag heb ik mijn eerste fotografie artikel op 'a touch of Marielle'! Ongemerkt heb ik naar dit artikel toegewerkt namelijk door allemaal productfoto's te maken. En zo kwam een nieuw terug komend artikel van de grond. Namelijk 'beste blogfoto's #...' te vinden onder de categorie fotografie. Om de zoveel weken zal dit artikel terug komen. Lees snel verder voor mijn beste productfoto's tot nu toe!



Ik zal jullie vast waarschuwen want er zijn best veel foto's die jullie niet hebben gelezen hier op 'a touch of Marielle' Deze foto is bijvoorbeeld van iets minder dan een jaar geleden. Maar het is mijn meest favoriete foto die ik tot nu toe heb gemaakt!


Waarom ik deze productfoto zo mooi vind weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk gewoon dat het komt doordat de foto heel erg helder is! Ik heb deze foto dan ook in mijn header verwerkt. Helaas ziet hij er daar wat minder mooi uit...


Deze foto heb ik nog nooit op een blog geplaatst. Maar ik weet wel dat dit één van mijn best gelukte blogfoto's is. Dit komt doordat het mijn eerste nail-art is die ik ooit heb gemaakt! Wel eens waar op een nep nagel maar het is en blijft mijn eerste nail-art ever!


Deze foto heb ik ooit gebruikt voor een 'tip' namelijk hoe je, je ringen kan opbergen. Ik vind deze foto gewoon heel mooi door de kwaliteit denk ik.


Deze foto heb je kunnen zien in dit artikel . Wel in een bewerkte versie. Dit komt omdat het een 'begin' foto is.


Ook deze foto heb je kunnen zien op 'a touch of Marielle' namelijk in dit artikel. Ook deze foto vind ik gewoon heel erg mooi omdat de kwaliteit hiervan heel mooi is gebleven ook al staat hij niet op het orgineel formaat maar op extra groot.

Dit is geen product foto maar wel degelijk een blogfoto. Dit was mijn FAVORIETE armbandje. Helaas ben ik hem nu kwijt echt super stom. Dit is gewoon mijn favoriete foto, omdat het:
- Van een OOTD was.
- Mijn favoriete armband er op te zien is.
- De camera heel goed scherp stelde op de muntjes. 


Wauw. Wauw. Wauw. Van deze foto word ik gewoon blij! Dat mijn camera gewoon zo'n mooie foto kan maken vind ik echt tof! Deze foto heb je kunnen zien in dit artikel.


Als aller aller laatste foto heb ik een oog make-up remover foto. Deze foto vind ik gewoon heel mooi omdat het product wel is waar uit de foto komt! De foto heb je kunnen zien in deze shoplog!


Welke foto vind jij het mooiste?


Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten