zaterdag 7 december 2013

Bowlen ♥ (sinterklaas)

Donderdag 5 december, pakjesavond. Ik vond het echt heel jammer dat we niet echt een pakjesavond hadden en dat we geen sinterklaas op 5 december vierde... Maar in plaats van surprises maken, gingen wij woensdag 4 december met de hele familie (behalve mijn tante en neef) bowlen. Het was een super gezellige avond. En in het artikel van vandaag zal ik jullie een kleine sfeer impressie geven.
Ik heb me eigenlijk vrij weinig met het bowlen bezig gehouden en was vooral mijn camera aan het uitproberen. Ik heb dan ook bijna 200 foto's gemaakt. Nou ja ik heb er denk ik 140 gemaakt en de rest is gemaakt door de mensen waarbij ik mijn camera heb gedumpt toen ik aan de beurt was om te gooien..
Mijn familie zou mijn familie niet zijn, als er niets mis zou zijn gegaan. We hadden chinees bestelt om half 6 en we hadden afgesproken dat hij het dan om kwart over 6 zou komen brengen. Maar nee, meneer stond om kwart voor 6 al bij ons voor de deur. Dit zou geen probleem geweest zijn als iedereen er al was om te gaan eten, maar het vriendje van mijn zus en zijn moeder waren er nog niet. Wat er daarna gebeurde weet ik eigenlijk niet meer precies, maar het was een beetje een chaos. Gelukkig kwam het eten daarna alsnog (voor de tweede keer) en nu om kwart over 6.
Ik heb trouwens geen foto's gemaakt van bet eten want dat was ik een beetje vergeten.. 
Om 8 uur werden we bij de bowlingbaan verwacht. Gelukkig waren er daarna verder geen problemen meer.
Op het feit dat ik heel slecht speelde na was het een super gezellige avond.
( deze foto is gemaakt door mijn vriendje )

Morgen gaan we samen met het gezin en de vriendjes nog een soort van cadeautjes spel doen, maar daar kunnen jullie later nog een artikel over verwachten! Voor meer foto's van mijn sinterklaas kun je kijken op www.mariellephotography.blogspot.nl.

Wat heb jij gedaan met sinterklaas? 

Liefs,
Marielle

Don't count the days, make the days count.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten