zondag 8 december 2013

Favoriete winterlakjes

Heey! 
De winter zit eraan te komen; het heeft alweer gesneeuwd, gehageld en vooral ook heel veel gewaaid. En dan die kou! Brrr.. Ik vind het idee van de winter wel leuk, maar als het er dan eenmaal echt bijna is dan hoeft het van mij al niet meer. Wat ik wél leuk vind aan de winter zijn de typische dingen die je weer ziet. De warme truien, winter jassen, sneeuw maar ook de donkerdere nagellakjes die er over het algemeen weer gedragen worden. In het artikel van vandaag heb ik een overzichtje gemaakt van mijn favotiete winterlakjes!

 Dit mooie lakje genaamd Leading Lady van essie, hebben jullie deze week al voorbij zien komen op mijn blog. Wil je het hele artikel lezen? Klik dan hier. Het lakje is te koop bij drogisten zoals onder andere etos. De lakjes van essie zijn bij de meeste (etos) filialen €10.

Links zie je 905 Steal My Soul een mooi lakje uit de collectie van catrice. Volgens mij komt dit lakje uit de zomercollectie van afgelopen jaar, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij is dit lakje nog steeds te koop bij drogisten zoals onder andere kruidvat en trekpleister. Het is een grijsachtig lakje met daarin goudachtige glittertjes.
Rechts zie je 915 George Blueney dit lakje is uit de oudere collectie van catrice (einde zomer). Hij is wel nog steeds gewoon te koop, alleen bevat dat lakje een ander kwastje dan die ik heb.
Deze lakjes zijn te koop voor €2,69.

Links zie je Perm 205 van W.I.C. Herôme. Ik heb het lakje gekocht eind 2012 bij de douglas. Volgens mij is het lakje dan ook niet meer te koop, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Rechts zie je mijn eerste W.I.C lakje. Dit weet ik nog heel goed, omdat ik voordat ik dit lakje kocht alleen maar lakjes van essence en catrice had. Dit is echt het aller mooiste lakje die ik heb denk ik, ik baal er echt van dat hij nog maar halfvol zit! Hij heet Pume 198.
De lakjes van herôme zijn onder andere te koop bij douglas en ici Paris voor €6,95.

Links zie je 02 Lilac Is My Style uit de Limited Edition 'snow jam' van vorig jaar. Ik heb dit lakje niet heel vaak op, maar ik vind het wel een heel mooi paars lakje.
Rechts zie je mijn ultieme favoriete kleur namelijk een bordeaux rood lakje genaamd 113 Do You Speak Love? Ik vind bordeaux rood echt het allermooiste kleurtje, voor nagellak.

Als je nog ergens swatches van wilt zien, laat dat dan zeker even achter in de reacties!
Welk lakje vindt jij het mooist?

Liefs,
Marielle

Keep going, you are getting there. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten